tirsdag 31. januar 2012

Mine nye innkjøp:)

Hei!

Jeg elsker lyseblått og har i dag gått til innkjøp av nytt  pappelina teppe med lyseblå og beige stjerner.(Litt dyrt, men veldig fint)
Gikk også forbi en lyseblå Stelton kaffe kanne på vei hjem...jeg matte bare ha den også:)
Det er jo snart sommer (iallfall i mitt hode) og da er det fint med pastellfarger.


Nytt teppe og kanne:)
p.s kaffen ble veldig god fra denne kannen ..thi,hi:)

Mitt nye teppe.


I dag har jeg hatt besøk av ei venninne, hun ble med meg hjem etter jobb og har spist middag sammen med oss.
For de som ikke vet det, så er jeg utdannet frisør, så ny frisyre ble det på også henne i dag:)

10 kommentarer:

  1. ELSKER teppet!!!
    Det er så fint:)
    Ønsker meg det i sort og hvitt (overrasket, hehe?) Men er nok litt i dyreste laget for tiden... men drømme, det kna jeg:)

    Skulle gjerne hatt en frisørvenninne som kunne hatt rescue på meg, herregud som jeg ser ut, hehe:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe!!! Råfine farger ;o)))))

    Nyt kvelden ;o))

    Klemmer Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  3. Kjempe fint teppe du har kjøpt deg,Nina.. og skikkelig søt kanne:) Så gøy at du er utdannet frisør, det viste jeg ikke :) Kan tenke meg venninnen din ble fin:) og du ser smashing ut som alltid..
    Klem

    SvarSlett
  4. Teppe ditt var råstilig :))
    Jeg har en make Stelton kanne bare i sort, men er desverre ikke førnøyd med den.
    Bare vær forsiktig når du heller fra den...

    Klem heidi

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Nydelig!! Både teppe og kannen, skjønner godt at kaffen ble glad for denne ;)))
    Skjønne sommerfarger..., siste innspurt med vinter nå håper jeg... Jeg er så klar for sommer og sol ;))) I alle fall vår og lysere dager ;))
    Ønsker deg en riktig glad onsdag! Veldig koselig her inne hos deg, så her titter jeg snart innom igjen!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Kjemep lekkert teppe, og jeg skjønner veldig godt at kaffen ble ekstra god på den kannen! Ha en fin onsdagskveld.

    SvarSlett
  7. Knallfint teppe! Et sånt står på min ønskeliste også.

    Klem Ninni

    SvarSlett
  8. hei! hvor selges pappelina teppene?

    SvarSlett
  9. Anonym:
    Jeg har kjøpt de på Hansen og Co i Kristinsand.

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!