lørdag 7. januar 2012

Det fineste i livet er å kunne glede andre:)

For en stund tilbake hadde jeg en giveaway på bloggen min.
Premien var et veggord fra min nettbutikk og et valgfritt sengesett fra camababy.
Anne bak bloggen http://gardenandangels.blogspot.com/ 
Var heldig å stikke av gårde med denne flotte premien.

Nå har Anne fått premien hjem i hus og stelt i stand.
Se hvor fint det ble:

Blir skikkelig glad når noen får til å gjøre det så fint i stand.


Når jeg ser på bildene er jeg veldig glad for at akkurat Anne vant denne premien:)

Stikk innom bloggen hennes, den er bare nydelig.

P.s ikke glem min nye giveaway:

6 kommentarer:

  1. Ja det er når man ser dette det virkelig er kos med give away..Så fint at det blir mottatt med takknemlighet..Så vakkert hun har ordnet det!Er nok en storfornøyd liten krabat i denne sengen:)klem

    SvarSlett
  2. Veldig enig med deg,det er så koselig å gjøre andre glad:)
    Kjempe nydelig hadde hun ordnet det<3
    Håper du har en fin kveld..
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig ♥
    Fin premie og nusselig rom!!

    SvarSlett
  4. Takk for tips, må inn og sjekke Annes blogg nå merker jeg!:-)
    Ligger forresten noen koselige ord til deg på bloggen min idag også!:-)

    Håper du har en super lørdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Så nydelig hun hadde gjort det! Det er veldig koselig å få slike bilder i tilbakemelding da<3 Veggord er en fantastisk måte å fargelegge en vegg som mangler det lille ekstra. Har lyst å anskaffe meg noen nye jeg også :)

    Kjempefin blogg du har her :)
    God helg :)

    SvarSlett
  6. Rett og slett nydelig.

    Ha en flott søndag

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!