onsdag 11. januar 2012

Et nytt familie-medlem hos Ninasskatter:)

Først vil jeg bare ønske alle nye følgere velkommen til min blogg!!!
Kjempekoselig, håper dere vil trives hos meg.

Lotta sitter spent å venter....

Vi skal nemlig på dyrebeskyttelsen å velge oss en pysekatt.
Syntes det er greit å kunne hjelpe disse kattene, samt slippe kloring i gardiner og tepper.
Aller helst ønsker jeg en katt som er helt renslig..om dere skjønner:)


Da drar vi for å adoptere våres nye firbente venn:)
Charlotte har allerede plukket ut en fra et bilde på nettet.(Håper den liker barn da)
Sånn som vi gleder oss.
Poster bilde av pys i morra.

9 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se deres nye familie medlem ☺ masse lykke til..
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Lykke til med valget. Koselig med en pusekatt. Vi har hatt vår i 9år nå.-) En kjempestor langhåret svart og hvit hankatt. Han var liten og nusselig når han flyttet inn og fikk navnet Lillerosin:-)

    Kos dere med det nye fam medlemmet!

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  3. Så koselig og snilt gjort :)

    Kasper har så lyst på katt, men pysemannen er redd katter, haha :D

    Gleder meg til å se bilde av katten :)

    SvarSlett
  4. Så artig med liten katt i huset!! Vi hentet en hundevalp for 2 måneder siden, helt underbart artig!
    Kos dere med nye familie medlemmet, Klem Anna

    SvarSlett
  5. Søte Lotta:) Så bra at dere henter katten deres hos Dyrebeskyttelsen, kan tenke meg det blir stas med en pus i hus:)
    Håper vi får se bilde av den etterhvert:)
    Ha en fin kveld..
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Nina.Så flott gjort!Kan tenke meg din søte jente gleder seg og er spent:)Lykke til:)Klem

    SvarSlett
  7. Så fint av dere da:) Kjempekoselig med en pus i hus:))

    Klem

    SvarSlett
  8. Så koselig, og snille dere er som gir en katt et hjem:-)Jeg har selv to stykker og ville ikke vært foruten:-)Lykke til,
    Klemmer fra kinemor

    SvarSlett
  9. Så spennende :)
    Herlige bilder :)

    Klem og lykke til!

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!