fredag 20. januar 2012

JEE, det er dette som gjør blogging ekstra gøy!

P.s grunnet sykdom trekkes giveawayen min i morra.
Der kan du vinne nettopp et av disse produktene, så siste sjanse...:)


I går fikk jeg en stor pakke på døren  fra skjønne lOVE IS GREEN.
Den var stappet full av velduftende rene naturlige parabenfrie- produkter- akkurat slik jeg liker det.
Da Chris kom hjem spurte han hva som luktet så frisk og godt-jo, nemlig denne pakken.(Han er vanligvis ikke så glad i duftlys osv, men dette lukter bare så rent og godt at selv et kresent mannebein liker det:)
Alle burde ha et par love is green produkter i hus, kjenner jeg blir glad av det:)
mmmm, håndkremen var helt fantastisk og duften..mmm loove it:)


Disse produktene finnes i veldig mange interiørbutikker landet over.



Love is green er en kolleksjon av velduftende vegetabilske lys, duftpinner, såper, kremer og badesalt framstilt etter en høy etisk standard. Produktene er laget for hånd og basert på råvarer fra naturen, tilsatt eteriske oljer eller duftoljer.       


Snart skal jeg dele litt produkter med dere også.

Glasslysene er håndlaget i Wiltshire i England av 100 % økologisk palme- og soyavoks. Voksblandingen er enten tilsatt rene eteriske oljer eller duftoljer. Den smelter ved veldig lav temperatur og er velegnet til massasje eller som håndkrem

Alle produktene er parabenfrie og fulle av nyttige planteoljer og E-vitaminer. Kremene er basert på naturlige råvarer som kakao- og sheasmør og er tilsatt naturlige dufter.


Skrubbesåpene har en side bestående av en naturlig skrubb laget av jordbærsteiner, bringebærsteiner, sitronskall, appelsinskall, bananskall eller frø fra blå valmue, alt etter duften på såpen. Den andre siden består av en fuktgivende kremsåpe . Duften og såpen er av høy kvalitet og varer lenge. Såpene er 99% økologiske og produseres av palmeolje.


Har dere prøvd noe av dette?

8 kommentarer:

  1. Ikke verst at en MANN kommenterer lukten av slike ting;)

    Ønsker deg riktig god bedring. Ta og tulle deg inn i ett par tepper, kryp ned i sofaen og kos deg med en rykende varm kopp te med honning.

    God helg!
    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  2. Ja, Love is green dufter nydelig :-)

    SvarSlett
  3. Lukter det nesten gjennom skjermen her;)!
    Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig på dette altså, tror jeg må teste ut det etterhvert!!;)
    God helg til deg og god bedring!
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Så herlig luxus og få i posten da:)
    Heldige du ♥
    Har aldri prøvd disse, men hører mange liker de godt...
    Jeg har vanvittig tørre hender, og har enda ikke klart og finne en krem som funker... hmm... kanskje disse?

    Ha en fin fin helg Nina ♥

    SvarSlett
  5. Ååå..disse produktene hørtes herlig ut.. Har ikke prøvd de,men etter å ha lest innlegget ditt så må jeg nok bare gjøre det.. Falt ekstra hardt for skrubbsåpene:)
    Imponerene at mannen din la merke til lukten, da må de jo bare lukte herlig:)
    God bedring søte deg<3
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Så gøy med pakke på døren!:)Heldige du..:)
    Ønsker deg masse god bedring!
    Håper du får en fin helg:)
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  7. Så spennende produkter,må jo bare få skaffet meg noen av disse:O))
    Nyt helgen!
    klem

    SvarSlett
  8. Dette var interressant.Elsker alt som har med gode dufter å gjer:)Og parabenfri...me like♥
    På tide med nye kremer her,so kanskje dette er noko for meg;)
    Takk for tips og GOD HELG!!!!

    Klem frå Mette.

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!