søndag 8. januar 2012

En fabelaktig utfordring:)

Jeg slenger meg på utfordringen til søte  Maia med bloggen fabelaktig.
Der kan man vinne et speilreflekskamera.
Spilleregler for denne konkurransen er å poste det fineste interiørbildet man  selv har tatt.


Jeg er veldig glad i dette bildet.
Dette bordet tilhørte min  (avdøde) bestemor.
I følge min far brukte hun å bake boller og brød på dette bordet  på gården der de vokste opp.
Så dette bordet har masse sjel.
Liker også de duse fine fargene i bildet sammen med PIP koppen og bollen, samt kontrasten mellom det nye og det gamle.

Klem fra Nina!

14 kommentarer:

  1. et kjempefint bidrag. Krysser fingrene for deg i konkurransen!

    Og en fin søndag videre!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, med magisk stemning.

    Lykke til!!!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Så fint bidrag,lykke til i konkurransen:O)klem

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde, Nina. Slengte meg på, jeg også. Blir spennende.

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Vakkert bilde:) Lykke til i utfordringen..
    Og håper du har en herlig søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig det bildet Nina:)
    Og jeg elsker både pulten og stolen ♥
    Lykke til:)

    SvarSlett
  7. Veldig fint bilde :)

    SvarSlett
  8. Kjempefint bilde og koselig å høre historien bake bordet og:)
    Må se å få gravd frem et bilde her jeg og..
    Lykke til!

    SvarSlett
  9. Herlig bilde du har og :)
    Elsker blåfargen!! Og er veldig glad i Tolix da :)

    Masse lykke til :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Vilket underbart vackert bord!

    Kram Johanna

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde!
    Klem

    SvarSlett
  12. Herlig bidrag :) Likte fargene og lyset!
    Fineste ukesstart til deg!
    Maiaklem

    SvarSlett
  13. Så fint bidrag...med nydelige sarte farger! Fin historie som følger!
    Fortsatt fin uke til deg.
    Klem fra Kristin


    Nina, ta av robotsperra, så er det lettere å kommentere.

    SvarSlett
  14. Nydelig stillben...
    ha en fin kveld

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!