søndag 1. januar 2012

Godt nyttår!

Godt nyttår til søte dere!!!
Syntes det er så hyggelig med "vennskapet" deres gjennom bloggene.
Gleder meg til å følge dere videre i 2012:)

Her i huset startet vi årets første dag med influensa.
Lotta fikk feber i natt og Sebastian er i ferd med å få feber nå.
Jeg kjenner også at influensaen kommer snikende.
Så i dag blir en slapp dag foran TVen.












Tenkte jeg skulle prøve å rydde julen ut litt i løpet av dagen hvis energien kommer tilbake.
I den anledning har jeg tatt de siste julebildene for denne julen.
Så dette var litt juleminner fra julen 2011 hos Ninasskatter.

Hadde dere en fin feiring i går?

19 kommentarer:

  1. Hei Nina, og Godt Nytt År!!
    Tusen takk for flott inspirasjon i året som gikk ♥ Gleder meg masse til og følge bloggen din også i 2012:)

    Masse god bedring til dere alle, kjedelig og starte det nye året slik:(

    Ha en fin kveld:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Godt nytt år Nina! Håper de blir raskt friske!!
    Så koselig å følge deg, og gleder meg til å følge deg/dykk vidare i 2012!

    God bedring til heile gjengen!!

    Klem

    SvarSlett
  3. HEI Og GOdt Nytt År
    Så kjedelig star på det nye året da, men får håpe dere blir fort frisk igjen :)
    Kjempe fin blogg, her vil jeg tilbake så legger meg til som følger hos deg :)
    -Beate-

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder ;oDD

    Godt nyttår til deg og dine ;o)))
    Klemmer Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg og dine, måtte 2012 bringe lykke,latter og glede:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Godt nyttår Nina!
    Følger deg mer enn gjerne i 2012 også ;)
    God bedring til alle mann...håper dere kaster ut influensaen sammen med julepynten =)
    Klem Line

    SvarSlett
  7. Et godt nyttår ønskes deg. Flotte bilder fra jula : )

    SvarSlett
  8. Hei! :-) Godt nytt år til deg og! Takk for fine ord, koselig at du fant et bilde du likte i nettbutikken, ser frem til bestilling fra deg :-) Ønsker deg en fin kveld, håper dere blir fort friske! KLEM

    SvarSlett
  9. 04.30 ble klokken i natt før jeg fikk lagt meg så idag har det vært sofadag for og si det mildt.Så fine bilder Nina:)God bedring og godt nyttår!klem

    SvarSlett
  10. Så fine bilder :-) Godt nyttår!

    SvarSlett
  11. Hei Nina.
    Så flotte bilder du viser..
    Så kjedelig når influensaen inntar hjemmet,men det hører dessverre med ..håper den forsvinner like fort som den kom.
    God bedrineg !
    Vil få ønske deg et riktig godt nytt år sammen med dine kjære!
    Håper du har fått mailen fra meg..og jeg skal gi beskjed så snart jeg får sengesettet.
    Gleder meg til å følge deg videre i det nye året !
    klem Anne

    SvarSlett
  12. Godt nyttår :) Vi hadde en rolig og koselig feiring.

    Håper dere blir raskt friske igjen *klem*

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder fra hjemmet ditt:) Her har vi hatt syken i hus siden jul, så nå er det meg og eldstemann som er sofaslitere igjen:)

    Ha en fiiin start på nyeåret søte deg, gleder meg å følg deg i 2012 =)

    Klem Henrette

    SvarSlett
  14. Masse lykkønskninger til deg ,gleder meg å følge deg :))Flotte bilder du viser an et nyyydelig hjem ♥
    Godt nyttår ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  15. Hei vennen:)

    Ønsker deg og dine et strålende fint nyttår :):) Hell og lykke kommer din vei :)

    Nydelige hvite bilder :)

    Her har jeg lyst til å begynne å hive ut jula imorra, få det litt lyst og åpent igjen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  16. Hei på deg.
    Et riktig godt nytt år til deg og dine også.
    Gleder meg til å titte innom din flotte blogg i 2012 også!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  17. Hej Nina,
    Här har vi också varit sjuka - både före jul och efter jul... Riktigt god bedring till er allihopa. :)
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året och jag ser verkligen fram emot att följa dig och din härliga blogg!
    Kramar Joy

    SvarSlett
  18. Godt nyttår Nina!
    Nydelige bilder fra hjemmet deres,et hjem å være stolt av:)
    Idag fikk jeg ryddet ut julen,å det var deilig;)
    Ønsker deg en videre god uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!