onsdag 25. januar 2012

Giveaway: 9 premier !!!! Duftlys,krem og såpe!

Jeg har den glede av å informere dere om at jeg nå skal lodde ut 9 produkter til tre heldige vinnere!




Premiene blir sponset av POPULÆRE Love is green som dere vet er mine favoritt produkter.

Dette er rene produkter uten parabener og lukter bare heeelt fantastisk!!!
Disse produktene finnes i mange interiørbutikker landet over:)

 
Tre heldige vinnere får HVER SIN VELFYLTE PAKKE bestående av : Mangokrem - blue poppy skubbesåpe og Volivlys i duften Provocateur (eller fritt valg mellom fem dufter)

Verdens beste duftlys!


Her kan du tilsammen samle inn fire lodder.
Jo flere lodder jo bedre vinnersjanse.

2.poeng: Lik love is green på face 

1.poeng: følg denne bloggen /følger fra før av
1.poeng:Link til dette innlegget i bloggen din.

Du trenger ikke ha blogg selv for å være med, bare skriv inn mail adressen din i kommentarfeltet.

Konkurransen varer til 25.02.12.

Lykke til!!!!

118 kommentarer:

  1. hei,
    så deilige produkter.
    2 lodd PÅ MEG.
    håper på hell og lykke.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. 3 poeng til meg :- )Har ikke bloggrull.. Men er følger og liker på FB :-) Fantastisk premie.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Jeg tar 1 lykkelodd :) Har fulgt bloggen din en stund, og det er masse inspirasjon å finne her! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Så herlig da Nina!
    Jeg er så klart med!!
    Trekker 2 lodd og krysser fingrene!
    God onsdagskveld til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. 2 lodd :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  7. Disse produktene har jeg ikke prøvd, så spennans giveaway, Nina!!
    Jeg tar 2 lodd!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lykkelodd :)

    SvarSlett
  9. Tar 2 lodd:) Er allerede følger og du ligger i bloggrullen min:))

    SvarSlett
  10. Ser herlige ut :)

    Tar lett 4 lodd :)
    Ha ein fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  11. Deilig premie :)
    Tar full pott eg med
    4 lodd!
    Og kryssa fingrane ;)

    Klem frå Sissel Astrid

    Ps. bloggrullen min ligg nederst på bloggen min - ikkje oskar sin blogg :) Laga ein link til deg og eg ;)

    SvarSlett
  12. jeg tar 4 lodd, liker på fb, er følger og du er uansett allerede i bloggrullen min :D

    SvarSlett
  13. For noen heeeeerlige premier!
    Jeg er med og tar full score ;)
    Klem Line

    SvarSlett
  14. Herlig premie!
    4 lykkelodd i potten til meg.
    Klem

    SvarSlett
  15. Juhuuuu, jeg er med:)
    Og jeg trekker FULL POTT ♥
    Herlig premie!!

    SvarSlett
  16. Herlig, herlig, HERLIG :D To lodd til meg takk :)

    SvarSlett
  17. 4 lykkelodd til meg:)
    Å,for ein flott premie da!!!!
    Krysser fingre og tær;)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  18. 3 lodd til meg. . . . kjempefin premie:-)

    ♥NinaMerete


    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  19. Ooooooh:D Vil gjerne vinne dette ja;) tar 2 lodd jeg da:) Følger, og bloggrull:) Håper på litt vinnerlykke:)

    SvarSlett
  20. Flotte premier.
    Og jeg vill gjerne ha 4 lodd.

    SvarSlett
  21. Mmmmmm, denne er jeg med på ♥ og vil ha full pott... Nå som juleduften er ute av hus er jeg leken på og prøve noe nytt om jeg er den heldige ♥ klem

    SvarSlett
  22. Så fine premier da! jeg tar 3 lodd, og krysser fingre og tær!

    Har også en giveaway gående på min blogg, med masse fine premier (bla TineK, madam Stolts, Ib Laursen mf.)

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  23. Heisann, jeg er med denne gangen også. 4 lodd på meg og jeg krysser fingerene.
    Flotte premier som vanlig :)

    SvarSlett
  24. Da blir det full pott på meg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  25. Hei hei=)
    Disse produktene høres så utrolig gode ut - jeg blir med på give away og trekker 4 lykkelodd. Det er LITT av en goodiebag du har laget til!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  26. Blir gjerne med på litt spenning i hverdagen og trekker to lodd. Følger og du ligger i bloggrullen min allerede : )

    SvarSlett
  27. Kjempespennende produkter. Setter meg opp for 4 lodder. Du ligger allerede på bloggrullen min, og jeg er følger av bloggen fra før. Nå har jeg trykket "liker" på Facebooksiden.

    SvarSlett
  28. Hei Nina:)
    Ååå..for en utrolig herlig premie.. Så gøy med give away.. Denne gangen blir (bare) 2 lodd på meg, er desverre ikke på facebook..
    Ha en herlig dag,søte deg..
    Klem fra meg

    SvarSlett
  29. Prøver meg denne gangen også :)
    Blir ett lodd på meg følger deg på bloglovin!

    SvarSlett
  30. Oi så spennende, disse produktene har jeg ikke prøvd før. 4 poeng på meg da ;) full pott!
    Ha en fin kveld videre og så håper jeg at du får ei fantastisk helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  31. Herlighet Nina for noen gaver !!!
    Er dessverre ikke på facebook..så da blir det 2 lodd.
    Klem Anne

    SvarSlett
  32. Så flott premie, har ikke prøvd de produktene før så håper jeg er heldig nå :-) Tar 3 lodd og krysser fingrene.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  33. Oj, det var litt av en goodiebag! Elsker duftelys, og ikke minst kroppsprodukter som er uten parabener! Prøver gjerne lykken hos deg med full pott på 4 lodd! Krysser fingrene og håper at en velduftende pakke dumper ned i Fossestuas postkasse en vakker dag :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  34. God morgen Nina!
    Og tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg:) Jeg er litt rreg til å hilse tilbake, men nå er jeg her. Og tenk at jeg kom rett inn på en give away da:) Jeg blir med og legger meg både som følger og legger deg i bloggrollen min. Men det gjør jeg mest fordi jeg trivdes her inne hos deg. Flott blogg du har:)
    Håper du får en fin helg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  35. Ser at jeg får prøve meg på å legge meg som følger når jeg kommer hjem for det kommer ikke opp her jeg sitter på jobb:)

    SvarSlett
  36. Heisan og tusen takk for at du deltar hos meg :) Det er bare et lodd hos meg, men du er likevel med i trekningen. Jeg er med glede med hos deg også, og tror jeg har 3 lodd med liker på facebook ;o)

    SvarSlett
  37. deltar med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  38. Heisann Nina:)
    Jeg blir gjene med i trekningen av de flotte premiene:)
    2 Lodd på meg;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  39. Hei Nina:)
    Så flotte giveawayer!Hiver meg på jeg vetu og krysser fingrer og tær!:)4 lodd på meg:)
    klem

    SvarSlett
  40. så fine premier :)
    jeg trekker 2 lodd, å ønsker deg ei riktig god helg :)
    klem Tone

    SvarSlett
  41. Flott candy, 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  42. Hei!
    Herlig premie.
    Følger og liker på face (har ikke blogg)
    Hilsen Ida
    Idaliaoy@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Så spennende! Disse produktene ser kjempeflotte ut! Jeg er gjerne med og prøver lykka med 4 lodd.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  44. Spennende candy og da har jeg tatt to lodd. Kjekt du ville være med på min candy også:0)
    bentekaa@frisurf.no

    SvarSlett
  45. 3 poeng:) liker på fb og følger!:)
    nydelige premier håpe eg er heldig:)
    ha en fin helg! Janne
    ~ jannebabzen@hotmail.com ~

    SvarSlett
  46. Åh, så fine ting! Elsker mangoduft:)
    En mulighet herfra.

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  47. Kjempeflotte premier. Tar gjerne 3 lodd. :)

    SvarSlett
  48. Klart jeg vil være med!! Nydelig premie:-)
    3 lodd til meg da.

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  49. Trekker 4 lodd og krysser fingrene
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg er med, 3 poeng, Liker love is grenn på facebook og blitt føler av bloggen din.
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  51. 3 poeng :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei!
    Jeg vil veldig, veldig gjerne delta med 3 lodd. Liker siden på facebook og er følhger av deg! Herlige premier!

    SvarSlett
  53. Nydelige ting du skal gi bort!! Å nydelig blogg:)

    Har klart å samle meg tre poeng:)

    anette.mathisen@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hei! BLir med her jeg også, 2 lodd på meg, Klem Anna

    SvarSlett
  55. 3 Lodd på meg =)

    Super giveaway du har :)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin helg ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    MvH

    Charlotte kolnes
    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  56. For en fantastisk giveaway Nina, det er klart jeg vil være med på denne. Jeg liker allerede Love is green på Face, er følger av bloggen din og nå skal jeg linke inne hos meg. Det skal faktisk bli hele fire lodd det!

    Ha en herlig kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  57. Hei Nina..
    Sjølsagt vil jeg være med til deg og..
    2 lodd på meg - link og følger.
    Trivelig at du ville være med på min og..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  58. Hei Nina

    Takk for hyggelig kommentar hos meg i dag. Klart jeg vil være med på giveawayen din! Helt herlige premier. I love!!

    Krysser fingrer 1 lodd som følger fra før.

    Ha en strålende dag!

    Klem Franciska :-)

    SvarSlett
  59. Så fin blogg du har! Jeg hiver meg med med 3 lodd.

    SvarSlett
  60. For noen flotte premier...da jeg ikke er på FB blir det 2 lodd på meg...følger fra før...og link...
    Fin-fin dag til deg.

    SvarSlett
  61. For en deilig gave! Jeg blir med i trekningen med 2 lodd. Ha en fortreffelig uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  62. Tar ett lodd jeg da ;) Er følger.

    SvarSlett
  63. Tar 3 lodd jeg da vennen,
    og krysser fingrene for at jeg vinner ;)

    Stor klem

    SvarSlett
  64. Følger bloggen fra før + liker Love is green på facebook = 3 lodd til meg : )

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  65. Så mye fint:)
    Jeg slenger meg med som følger, og tar ett lodd :)

    SvarSlett
  66. Så herlige premier!
    Jeg liker "Love is green" på facebook, så jeg blir gjerne med med 2 lodd:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  67. Dette vil jeg være med på, 3 poeng til meg :D

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  68. Klart jeg blir med:) Blir 4 lodd på meg....er følger her på din fantastiske side, og på FB. Lagt ut bilde på min blogg... venter i spenning!
    Takk for at du følger min blogg.....:) Ønsker deg en fin tirsdag.

    Kirsten smiler :)

    SvarSlett
  69. Hei på deg!
    Jeg prøver gjerne lykken, full pott på meg:) Ha en fin kveld!
    Randi:)

    SvarSlett
  70. Jeg trekker med meg 3 heldige lodd :)
    .. og håper på å vinne!

    livheidi_90@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Hei, min nye bloggvenn;o)
    Så koselig at du er med på min Giveaway! Jeg blir gjerne med på din også! Flotte premier, da! Jeg trekker 2 lodd - for fast følger og link!

    Heleneklem

    SvarSlett
  72. Jeg tar fire lodd! Bli gjerne med på min giveaway også! :)

    SvarSlett
  73. Så fin giveaway! Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  74. Så flott give away!
    Liker "Love is green" på facebook, og håper å bli an av de heldige vinnerene:-)
    Fanny (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett
  75. Herlig lotteri jeg veldig gjerne vil delta med ett lodd i. :)

    Ønsker deg en fin dag og uke videre. :)

    SvarSlett
  76. Hej! Har gillat på Fb :) Tar 2 lott. Vill så gärna vara med!

    Kram
    Nenna

    SvarSlett
  77. Skjønne premier og inspirerende blogg. Jeg vil gjerne delta med ett lykkelig lodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  78. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  79. Flott givve away :)

    jeg er med,
    1 lodd :) er følger :)

    SvarSlett
  80. Flott give away og flotte produkter :-) Dette er et nytt bekjentskap for meg, så jeg skulle gjerne prøvd de ut :-)
    Nå har jeg trykket liker på fjesboka så nå får jeg ihverfall oppdateringer ... er det 3 lodd det ???

    SvarSlett
  81. Tar gjerne 4 lodd i denne flotte blogg og giveaway

    SvarSlett
  82. Jeg kom nettopp over både Love is green og denne bloggen, og for et funn! :D Jeg er herved fast følger av din blogg, kjempeinspirerende! :) Dessverre bare 2 lodd på meg, har ikke blogg. Men 2 er bedre enn ingen ;)
    kinewe@gmal.com

    SvarSlett
  83. 4 lodd på meg:)og takk for at du er med på min.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  84. Jeg tar 3 lodd! :-)

    Klem Anne Johansen

    Mariadaehlin@gmail.com (veninna mi sin, fordi min mail har klikka)

    SvarSlett
  85. Det ble full pott på meg og 4 lykkelodd håper jeg...

    Klem Anne Kari
    annekariw@online.no

    SvarSlett
  86. Jeg tar 3 lodd :) 2 for å like på facebook og 1 for å følge bloggen :) God helg :)

    leha73@online.no

    SvarSlett
  87. Så flotte premier, igjen:) Deilig med duftlys
    Tar gjerne 4 lodd ;D(følger allerede)

    Liker forresten det nye Pappelina-teppet ditt;)

    Han en finfin start på helgen!

    SvarSlett
  88. ojojoj :D Skulle virkelig ha vunnet :D Har likt facebook siden :D

    karoline-l98@live.no e E-posten min ;)

    SvarSlett
  89. Fantastisk! Jeg er med og tar med meg 4 lodd :-)

    SvarSlett
  90. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  91. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  92. Så utrulig fine premier :) 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  93. Jag tar gärna en lott!:)
    Hälsningar Caroline i Sverige
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Wow, så stilige premier!
    Har likt din fb side, som gir meg 2 poeng.

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  95. Jeg prøver lykken med 4 lodd!
    Ha en super dag!
    klem fra Hege Beate

    SvarSlett
  96. 3 lodd på meg! Kjenner ikke til produktene fra før, så det hadde vært gøy å vinne for å teste ut:-)

    SvarSlett
  97. Disse produktene høres flotte ut!! Er også opptatt av at det jeg bruker skal være naturlig og uten parabener. eg liker dem på FB og er følger her og vil linke til denne giveawayen på min blogg - så det blir vel 4 lodd det da hvis jeg får =) Hadde vært veldig gøy å prøve ut disse produktene!

    SvarSlett
  98. Kjempe fin premie! Me like :-)
    Jeg deltar gjerne å slenger meg på med full pott!
    Klem

    SvarSlett
  99. Disse produktene fristet veldig:) Jeg vil være med, Bare et lodd på meg, følger bloggen, så nå får jeg bare krysse fingrene:)

    SvarSlett
  100. 3 poeng på meg. Jeg er selv stor fan av økologiske produkter, så vil uansett takke for tipset til siden "Love is green"

    Ha en super helg :) klem Tina

    SvarSlett
  101. Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd (følger + liker sidenpå facebook).

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  102. 3 lodd, følger og liker siden på facebook ;)
    Ha en fin dag ;)

    annjorunn(at)me.com

    SvarSlett
  103. Trekker 3 lodd
    -følger, og liker ♥♥

    Hilsen Dora Chen
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  104. Flott giveaway! tar 4 lodder jeg!

    SvarSlett
  105. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  106. Deilig premie :)
    Jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd:)
    Og kryssa fingrane :)

    Klem frå Wildflower

    SvarSlett
  107. Jeg vil gjerne delta! Følger allerede, men har ikke egen blogg.

    1 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  108. eg slår på stortrommen med 4 lodd :)
    fantastisk flott gi-bort :D

    SvarSlett
  109. 2 lodd på meg, har ikke blogg... Så ut som helt nydelige produkter.

    Klem fra Silje (sandv_@hotmail.com)

    SvarSlett
  110. Jeg har likt på facebook, så da blir det vel 2 poeng/lodd på meg :)
    Klem Monika Taarneby
    nika_nor@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷJeg henger meg på med
    3 lodd..❤
    Følger Bloggen.
    Liker Love Is Green på facebook
    Kjempe premie,hadde virkelig
    blitt kjempe glad for en slik
    premie...En skikkelig duft bombe:)
    krysser fingrene og håper
    Lykken følger meg i dag...
    Ønsker deg en kjempe fin helg
    Stor håpefull hilsen fra meg
    ❤Monica Karin❤
    canim_monica@hotmail.comƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett
  112. Hei! Jeg trekker 1 lodd for link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  113. Hei! Hei!

    Liker Love is Green fra før.
    Deler gjerne med alle mine venner.
    Likevel blir det vel bare 2 lodd,
    men det er kanskje lykkelodd??

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  114. Mmmmm så deilige premier. Jeg liker Love is Green på FB og prøver meg i trekningen med to lodd. Ha en super helg!

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!