søndag 22. januar 2012

Chris sitt mareritt og min drøm!

P.S SOVEROMMET ER IKKE FERDIG!!!!

Denne helgen har vi byttet rundt på lillegutt sitt soverom for 4.gang mens vi har bodd her (1,5 år).
Han har liksom aldri funnet roen noen steder.

Men nå har vi fått hans soverom og han vårt.



Jeg EEEELSKER det soverommet vi har fått.
Vi bor jo i et gammelt hus, så inne i veggen på soverommet er det et ekstra lite rom.
Der kan jeg ha  tøyet mitt...looove it.

(Det lille rommet får dere ikke se i dag)


Mens resten av soverommet er hvitt, har jeg  i dag vært vågal å bestilt farge til det lille klesrommet mitt.
Jeg vant jo 3000 kr i kalkmaling på Eddas interiør..og de fargene jeg har plukket ut er bare HEEERLIGE ,vent å se:)

Jeg må bare vise dere bilder, selv om det ikke er halvferdig engang.



Pappa kom med mange eplekasser som står til tørk (har vasket dem) gjett om de passer inn der da..tjoho:)



Når det er sakt, er ikke dette soverommet Chris sin stil en plass..ikke en bitteliten PLASS engang...men mitt drømmerom..
I natt kan jeg sove godt med alle blondeputene mine.

Dette rommet inneholder, skråvegger, ekstra rom og tykke vinduskarmer, en drøm for meg som elsker å innrede.
Gleder meg til å vise dere alt!

11 kommentarer:

  1. Herlig! Ser ut til at det kan bli et flott soverom. Gleder meg til å se resten av rommet og det lille rommet.
    Heldig du er som har fått mange eplekasser da. *ønske seg*

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder,blir spemmende og se det ferige resultatet:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så herlig, blir gøy å se fargene du har valgt)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det høres ut som et perfekt, romantisk soverom:)
    For håpe lillegutt trives bedre på "deres rom" da:)

    SvarSlett
  5. Det hørtes herlig ut :)

    Vi begynner med soverommet om ei uke, men det blir en stil som er litt mer "maskulin" om man kan si det sånn.. :P har en mann som er opptatt av interiøret, så da må jeg finne noe som passer hans smak også.. Han hadde ikke funnet seg i blondeputer i alle fall.. :P

    Ha en finfin kveld (på det fiiine soverommet)

    SvarSlett
  6. slik du viser det nå forstår jeg at det er et drømmerom ♥ Klem

    SvarSlett
  7. Kjempe lekkert.. Gleder meg til se flere bilder:)
    Håper du har en fin start på den nye uken:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Høres ut som et drømmesoverom! Gleder meg til å få se det ferdig :)
    Ha en fin dag
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  9. Så fint, gleder meg til å se flere bilder :D

    SvarSlett
  10. Wow! Her var det lekkert :-) Flink du er. klem fra Kine.

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!