fredag 27. januar 2012

Min nye "eplekasse" puff !

For ikke mange dager siden kom pappa på besøk.Med seg i bagasasjorommet på bilen hadde han et lass med eplekasser til meg.
De er jo bare sååå kule.Så gjett om jeg ble glad.
De er fordelt rundt i huset, noen med hjul på og andre uten.
Noen skal males og andre ikke.
Skal vise dere litt etter litt.
Her har en eplekasse blitt til puff.

LIKTE DERE MIN NYE PUFF?


PÅ BILDET SER DEN HØYERE UT EN STOLEN-DET ER DEN IKKE.


Har fått dilla på å bestille varer på nettet.
Et par tastetrykk så får man varene rett hjem...farlig moro....
Disse lysestakene  og mye mer bestilte jeg nettopp fra Kremmerhuset...såå fornøyd!

P.s ikke glem min nye giveaway i innlegget under..flotte premier:)

12 kommentarer:

  1. <3 slike gamle kasser :) Har sjølv eit par stykker ute til urter og jordbær, eit par dynamittkasser på veggen ute til hyller. Din puff vart kjempefin!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Misunner deg sååå disse eplekassene... Har ingen og vet heller ikke hvor jeg skal få fatt på noen, men jeg er utrolig glad på dine vegne som har en så snill pappa som kommer med disse skattene til deg :))))
    Gleder meg å se hva du finner på med de andre :)
    Som puff ?? KNALLTØFF !!!!!

    God fredagskveld til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Heldige du som har fått eplakasser!!
    Slike ønsker jeg meg og, kan jo brukes til så mangt:)

    Ble kjempefin som puff ♥

    Ha en fin HELG!

    SvarSlett
  4. Knallfin puff!!! Eplekasser kan brukast til so mangt:)Herleg pute på også.
    For ein snill pappa:)

    Ja,å handle på nett er farleg kjekt;)
    Skjønne telysestakar.

    Ønsker deg ei god helg♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Herlige kasser! Jeg digger disse gamle kassene..kan jo brukes til så mangt ;)
    Gleder meg til å se hva du finner på med resten for puffen ble såå fin =)
    God helg =)
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Åå..så heldige du er... Sånne eplekasser er jo såååå fine... Stilig som puff,nå gleder jeg meg til å se hva du bruker resten til.. Godhelg.. Klem

    SvarSlett
  7. ÅH SÅ FIN!

    Fineste søndagskvelden til deg :)
    Her har vi hatt gjester, veldig koselig, men må er det sofaen!
    klemklem

    SvarSlett
  8. Så snill pappa du har som tar med kjempeflotte kasser til jenta si. Det ble utrolig stilig med den nydelig puta oppå. Nettkjøp er skummelt så jeg prøver å la være ;-)

    Nå skal jeg melde meg på din giveaway :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. Et lass faktisk??
    Jammen er du heldig:)
    Ble jo kjempefin som puff da!:):)

    Nå skal jeg melde meg på under her:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Så flotte eplekasser og veldig smart å bruke den til puff.
    Ønsker deg en fin tirsdag.

    SvarSlett
  11. Snille pappaen! ♥ Den ble kjempefin!


    AW

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!