fredag 6. januar 2012

Giveaway:Vinn en stor krukke med deilig duftlys fra: Love is Green!

Hvis det er noe jeg kan alt om , så er det duft-lys:)


Vinn En stor krukke med det populære duftlyset som fyller hele rommet med herlig duft!!!
Brenntid opptil 60 timer!!!

Glasslysene er håndlaget i Wiltshire i England av 100 % økologisk palme- og soyavoks !!!!!!!


For en liten stund siden kjøpte jeg et duftlys på en interiørbutikk i nærheten av der jeg bor.
Trodde aldri jeg skulle si det, men dette har faktisk dunket ut favoritten min som før var Durance.
Da den nye krukken min ble tom, surfet jeg på nettet for å kjøpe ei ny krukke.
Da fant jeg denne  butikken. http://www.misspurple.no/category.html/love-is-green-lys-2

Her selger de alt mulig av varer og enda bedre: dette lyset MYYYYYE billigere en det det koster i Interiørbutikker!!! Ta en kikk i denne butikken da vel, jeg fant endel skjulte skatter der:)

De sender i tillegg fraktfritt på bestillingsvarer:)



MMMMMMMMMMM,LOOOVE IT:)

Slik kan du vinne favoritt lyset mitt:

1.Poeng: Legg deg som følger hos meg.                         
1.Poeng: link dette inlegget på bloggen din.           
1.Poeng:Legg meg i bloggrullen din 


En koselig konkurranse som varer i 14dager.
Vinneren trekkes 20.01.2012

71 kommentarer:

  1. herlig.
    jeg er med. 2 lodd, for jeg er følger pluss på
    bloggliste.

    ha en fin helg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Wow så fine lys, jeg er gjerne med.
    3 Lodd på meg.
    Ha en super helg :)

    SvarSlett
  3. ååå..så gøy med give away:) Og herlig premie... Må inn å sjekke ut den nettbutikken:)
    3 lodd på meg, er følger, selvfølgelig er du i leselista og linker:)
    God helg,kos deg masse:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Da tar jeg to lodd:) Er følger, og har deg som en av mine favoritter;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei sann da har jeg 2 lodd :) Godt det ikke bare er jeg som liker duftlys.

    SvarSlett
  6. Mmm, ser herlig ut :) Tar gjerne 2 lodd♡
    God helg til deg ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Nina:)Jeg blir gjerne med på give awayen din:)Takk for tips,må ta meg en tur innom dette nettstedet.Bedre enn Durance?Det er nåværende mitt ynglinsmerke..Siden jeg både er følger og at du ligger i bloggrullen min blir det 1 lodd for link:O))God helg!klem

    SvarSlett
  8. ååååå gøy!
    Jeg er med med 3 lodd! :)
    Godt nytt år også!
    -Klem fra Hege Beate-

    SvarSlett
  9. Hei søte deg. Jeg blir gjerne med på give away, og jeg trekker to lodd (følger og bloggroll). Har dessverre litt problemer med å laste opp bilde til slik linking for tiden, så må hoppe over det.

    Ha en flott helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  10. Jeg er selvfølgelig med,
    og 3 lodd på meg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Jeg vil være med, kan du skjønne.
    3 lodd på meg.

    Klem Bente

    SvarSlett
  12. Jeg er med og tar full pott =)
    Ha en fin helg!
    Klem Line

    SvarSlett
  13. Jeg er med, tar ett lodd som følger..
    Klem Linn

    SvarSlett
  14. Så gøy, jeg er gjerne med!! Full pott på meg:) God helg!
    Randi:)

    SvarSlett
  15. Jeg er med, 1 lodd (Følger av bloggen din)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  16. Så klart jeg vil bli med!
    2 lodd..følger og bloggroll..
    går ikke å linke for tiden.
    Klem Anne

    SvarSlett
  17. Så fine lys. Blir med med 3 lodd.
    Bli med på min give away om du har lyst.
    Ha ei fin helg,
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  18. Hei:)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av et hærlig duftlys!
    3 Lodd på meg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  19. Godt nytt år!
    Jeg vil prøve deilig duftlys!
    Prøver lykken med 3 lodd.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  20. Hei!
    Full pott på meg :) krysser fingrene!
    Godt Nyttår!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  21. 1 lodd for følger.

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg telte de levende lysene jeg tente på i stua i går kveld. 54 lys. Jeg ELSKER levende lys. Men merkelig nok har jeg for tiden ingen duftlys stående. Dette hadde vært midt i blinken for meg. 1 poeng til meg. Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  23. Hei Nina!
    Da var linken i orden,og jeg må jo bare prøve med 3 lodd isteden for 2 som tidligere skrevet!
    Og du må selvfølgelig bare låne bilder av meg !
    klem Anne

    SvarSlett
  24. Hei
    Flott premie, jeg er med!
    3 lodd til meg.

    Klem

    SvarSlett
  25. Hei der :-)
    Er følger fra før, og i bloggrull :-) Har lagt og linket konkurransen i sidebaren min inne hos meg. Blir vell 3 lodd?
    Har en forkjærlighet for duftlys, så her krysses det fingrer! Hilsen meg

    SvarSlett
  26. Jeg er med!!
    Takk for tips, må gå inn & sjekke der altså!

    Jeg trekker 3 heldige lodd og krysser fingrene:-)!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  27. Hei, da trekker jeg 3 lodd :)

    SvarSlett
  28. 1 poeng :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  29. 3 lodd på meg =)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Vil gjerne være med på Give Awayen din, 2 lodd, er følger og du er med på bloggrullen min.
    Du har en kjempefin blogg forresten :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  31. 1 lodd til meg :-) De lysene har jeg ikke prøvd, spennende! Durance er jo fantastiske, så dette må jo være nyyydelig!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  32. Er følger fra før, så jeg deltar gjerne med 1 poeng!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  33. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-ninsa-skatter.html

    Klem

    SvarSlett
  34. 1 poeng til meg, legger meg til som følger:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  35. Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd (følger Laila Løvseth)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Tar med meg 2 lodd. Er følger alt og du har selvfølgelig blitt linket fra min side : )
    Krysser fingrene.

    h.inngjerd@gmail.com

    SvarSlett
  37. Prøver lykken med 1 lodd jeg denne gangen.
    Ha en flott uke. Klem Charlotte

    SvarSlett
  38. Så koselig give away! :)
    Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd.
    God søndagskveld! :)

    SvarSlett
  39. Så fin Blogg du har :)
    Har selvfølgelig lakt meg til som følger, og lagd et blogginnlegg om din fine Give away!

    Min blogg finner du på; http://sharmi.blogg.no

    Mvh Veronica
    babypoh@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jatakk, jeg vil gjerne bli med. Kjempeherlig med duftlys :)

    SvarSlett
  41. Jeg er følger fra før, jeg :-) 1 poeng på meg.

    SvarSlett
  42. 1 poeng til meg for å legge ut link til gi-borten din på bloggen min. :)

    SvarSlett
  43. ett lodd som følger. ha en fin dag alle sammen;) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  44. Så fiiin!!!
    Jeg vil gjerne være med :) 1 lodd på meg!

    Mvh Linda
    (linda_lyngstad@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 2 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  46. Hei hei=)
    Jeg trekker 3 lykkelodd jeg. Duftlys er herlig!

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  47. Heisann.
    Kjempe fin blogg du har:-)virkelig inspirerende.
    Jeg tar tre lodd, følger deg, og har deg i min favoritt liste + at jeg linker innlegget ditt på min blogg:-) Elsker gode lukter, så jeg krysser fingre;-)
    Klemmer fra kinemor.

    SvarSlett
  48. Jeg er med :)
    http://prinsessegrorud.blogspot.com/2012/01/giveaway_11.html

    SvarSlett
  49. Hei Nina,

    Du har en veldig fin og inspirerende blogg (første besøk)!

    Så klart jeg skal være med på denne giveaway, elsker duftlys <3 Hadde vært artig å prøve en ny type, enn de jeg vanligvis bruker :)

    Det blir full pott på meg.

    Ha en fortsatt fin dag, og lykke til alle sammen!

    Klem xoxo

    SvarSlett
  50. Klart man blir med ;-) Ett lodd på meg for kommentar! Lykke til videre!

    SvarSlett
  51. For en utrolig inspirerende blogg. Bilr selvfølgelig med, har blitt hektet på slike duftlys i det siste, det frisker så opp rommet, deltar med et lodd (følger deg på bloglvin.
    celinexb@msn.com

    SvarSlett
  52. Åååå smelt Nina, har aldri luktet på dette merket før men vil tro de er fantastisk ♥ Og som en favoritt av duft kommer fresh cotton.
    Jeg er følger og du ligger alt i min scroll på siden min ♥ Nydelig dag til deg søta. Klem

    SvarSlett
  53. Jeg legger meg til som følger og tar følgelig ett lodd. :-)

    SvarSlett
  54. Hei! 1 lodd på meg - følger :)

    toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Herlig!
    Jeg vil gjerne være med! Tar 1 lodd! Klem fra Livy

    SvarSlett
  56. Jeg tar ett lodd :)

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Hei :-)

    ✿♥ Vil veldig gjerne få være med i trekningen og takker ja til 1 stk lodd. Ha en riktig fin dag!! ✿♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  58. Jeg vil gjerne delta, og trekker 1 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  59. Jeg blir med:)
    Og trekker 2 lodd:)
    Disse lysene er bare helt herlige ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  60. Tar 1 poeng - ligger meg til som følger:) kjempelyst å vinne:)

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Jeg tar 1 lodd, for jeg er følger :-) Bloggrull har jeg ikke... :-/

    SvarSlett
  62. jeg trekker 3 lodd, følger har jeg vært lenge, og du er selvsagt i min bloggrull :)
    Har linket til GW din.
    ha ei god helg, klem fra Tone

    SvarSlett
  63. Heisann:)
    Høres utrolig fristende ut...elsker duftlys,
    så jeg er med og tar 3 lodd...følger er jeg allerede:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  64. Hei !
    Eg kastar meg med i siste liten :)
    1 lodd for følger

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  65. Jeg er med og trekker 1 lodd:-)

    SvarSlett
  66. Hei! Hei!

    Jeg har veldig lyst til å delta på denne,
    og sier ja takk til 1 lodd.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  67. Hei
    Da blir det to lodd på meg. Ha en fin søndag.

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!