torsdag 12. januar 2012

lei meg og skuffet



Rart hvordan et enkelt menneske kan ødelegge så mye.

Som jeg skrev i går , skulle vi på dyrebeskyttelsen for å adoptere en pusekatt.

Slik gikk det altsår ikke.

Av hensyn til de skjønne andre som jobber på dyrebeskyttelsen ønsker jeg ikke å fortelle om min negative opplevelse der i går.
Selv om det frister VELDIG!

Kort fortalt: Jobbet ei sinna dame der som ikke kan være mye glad i barn.
Jeg kom hjem med to skuffede barn, og ingen kattepus.

I dag måtte jeg bare ha inn litt sommerlige freshe bilder.

Selv om det er ei stund til sommeren , er det herlig med litt farger igjen.


Disse fuglene er det nærmeste vi kommer dyr i huset vårt.
Neste gang vi besøker dyrebeskyttelsen, blir en dag denne damen ikke er på jobb.

22 kommentarer:

  1. Så kjedelig. Det hørtes ikke mye gøy ut, nei.
    Håper dere ikke er alt for skuffet. Pip skål og kopper er bare helt fantastiske!
    Ha en god dag i morgen =)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Uff - kor trist - og spesiellt vist ungane hadde gleda seg sånn... Kanskje det er mulig å få tak i ein liten kattepus ein annen plass? Håpe det i alle fall....

    Nydelige bilde :)

    Ha ei fin helg, sjølv om det vart uten nytt familiemedlem...

    Klem frå Sissel Astrid

    SvarSlett
  3. Så leit at det ble slik på dyrebeskyttelsen da. Kjedelig med en sånn oppførsel når det faktisk kommer mennesker som vil hjelpe dyra. Kan jo lett finne en kattunge uten å måtte innom dyrebeskyttelsen, men det er jo veldig fint å hjelpe de. Mamma og de har hentet på redd dyra her, men har måtte levere tilbake siden katten ikke var så glad i andre katter (hadde en fra før).

    Får håpe det går bedre neste gang, eller se på finn om det er noen som vil omplassere en husren katt.

    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte å si at bildene var fine da. Har litt i PIP serien jeg også, og den er jo så nydelig. Ønsker meg definitivt mer av den..

      Slett
  4. Huff, så trasig! Vanskelige mennesker finnes overalt dessverre :(
    Håper det blir kattepus på dere snart!
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  5. Så kjedelig å høre..
    Håper det går bedre neste gang!
    Herlige bilder iverfall!
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Dette var leit å høre om. Dette lå jo an til å bli en veldig positiv opplevelse for katten og ikke minst barna som kunne få være med på å hjelpe et dyr med nytt hjem.

    Håper skuffelsen etter hvert går over og at dere likevel finner en herlig pus dere får adoptere. Det er jo sååå koselig med pus i hus! ♥

    Herlige, sommerlige bilder du har lagt ut. Jeg er så glad i orcidéer, - de pynter jo sånn opp uansett hvor de står.

    Klem til deg.
    :)

    SvarSlett
  7. Uff, så kjedelig då!
    Trasig at ungane måtte gå skuffa heim pga ei dama som tydelig var på feil plass då. Håper på bedre lykke neste gong - hadde dykk budd nærare sko dykk fått katt neste gong det "dukka" opp eit kull i fjosen her :)
    Håper det ordner seg raskt for dykk så ungane får pusekatten dei ventar på :)

    Nydelige bilder - så gøy å sjå fargerike bilder i denne mørke tida !!!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  8. Trist:(
    Håper hun snart blir borte fra jobb!!! Hun skal ikke få ødelegge for dere!

    Trøsteklem fra meg!

    SvarSlett
  9. For en dum dame..!
    Bedre lykke til neste gang..!:)Håper du og barna dine får en fin opplevelse da...slik den burde vært..!
    God helg til deg og dine!
    Camilla:)

    SvarSlett
  10. Uff,så kjedelig:( Kjedelig når ett menneske ødelegger... Håper dere får en bedre opplevelse neste gang..
    God helg<3
    Klem

    SvarSlett
  11. Trodde folk ble glad jeg når folk ville ha dyr fra dyrebeskyttelsen!!!!

    Gjyngestolen fra Kremmeren hadde vi på tilbud i butikken i julen til 199,- kr...Vi er tomme nå, lurer på om vi kanskje her en igjen som er litt feil på.... Så dem ikke på nettbutikken så usikker om det går ann å få bestillt :(
    Ønsker deg en fin helg ,o)))

    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  12. Sååå gøyt å være på nett igjen =))) Og så trist og kjip opplevelse dere hadde der da =((

    Ønsker deg en fin dag søte, klem =))

    SvarSlett
  13. Oj...Du skal se det blir en pus neste gang =) Fikk du ikke med deg noen pus fordi du hadde barn??

    SvarSlett
  14. Nå fikk jeg litt vondt i mammahjertet, nesten så jeg kjenner skuffelsen helt hit:(

    Håper d ordner seg med kattepus snart da vennen:)

    Kos dere masse i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  15. Jeg skal på jobb i morgen så skal sjekke ut litt da ;o))))
    Klemklem ;o)))))

    SvarSlett
  16. Så kjedelig! Burde ikke mennesker som jobber med dyr også være hensynsfulle ovenfor barn? Koselig "vår"-bilder ;) jeg har også funnet frem PiP-skålen min;)

    Takk for koselig kommentar :) Kassen er ett bruktfunn som jeg fant i den mest rotete brukt-butikk noensinne! Men fornøyd ble jeg;) hehe..

    SvarSlett
  17. Så vondt å lese om denne hendelsen..
    ekstra vondt når de små må oppleve sånne ting.
    Håper det ordner seg for dere etterhvert..
    God helg kjære deg !
    gode klemmer fra Anne

    SvarSlett
  18. huff slike hendelser bør man kunne være foruten...håper dere finner en ny pus!Katter er jo best=)
    karin

    SvarSlett
  19. Så kjedelig :( Huff, dette var synd altså.
    Håper dere finnr en katt snart.

    Ha en fin lørdagskveld *klem*

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!