fredag 12. november 2010




Skal kjøpe meg nytt vitineskap.


Selv om det er et luksus-problem at det er så mye å velge i, gjør det absolutt ikke saken noe bedre å velge. Klarer ikke bestemme meg for hvilket jeg skal ha. Skal jeg ha glass helt ned? eller med skuffer i nederst?
Gleder meg til å plassere det nye Skskapet i stua mi med masse fine ting i som jeg har spart opp(skal vise dere senere)


Syntes det var så koselig at det har vært så mange innom bloggen min, har jo bare hatt den noen dager.

14 kommentarer:

  1. hvis du skal kjøpe ett skap i gammel stil, synes jeg det er finest med skuffer nede.

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen til blogglandia! Og takk for hyggelig kommentar hos meg :) Jeg synes Nordal har utrolig mange fine skap. Se i katalogen her: http://www.easypaper.dk/nordal/efteraar2010.asp

    Bloggtips: Når man får en kommentar i sin blogg bruker man som regel svare i bloggen til personen som har skrevet hos seg :) Er bare et tips altså, fordi man ofte ikke går tilbake og ser om det er noen oppfølgingskommentarer hos andre

    klem C

    SvarSlett
  3. Hei,
    så nydelig blogg! Mange flotte bilder.
    Hvor er dette nederste skapet fra? Var aldeles nydelige, alle sammen!
    Takk:-)

    SvarSlett
  4. Hei snuppsi!:)

    Hadde jeg skullet kjøpe nytt vitrineskap, ville jeg valgt med skuffer/skapdører nederst..:)

    Passer det forresten å treffes på onsdag kanskje?

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Hei! Ja,det er jo litt fint med skap/skuffer nederst. Onsdag er den eneste dagen jeg ikke kan. Skal til pappa på middag, men ellers kan jeg alle dager:) gleder meg til å se deg!

    SvarSlett
  6. Typisk det vet du!:)

    Tirsdag neste uke da?

    Imorra skal vi ut å kjøpe julegave til snuppa vår, så da kan jeg ikke, så er det plutselig helg..hehe:)

    SvarSlett
  7. Cecilie:Ja,da kan vi gjerne:)
    Blir jo så gøy å se dere igjen.
    Melder deg på bloggen din når det begynner å nærme seg

    SvarSlett
  8. Jeg tenker at det kansje er mest praktisk med skuff nederst når man har små barn. De har en dendens til å ville leke med dører som går helt til gulvet. Johanne

    SvarSlett
  9. Ja, kanskje jeg skal velge skuffer:) Takk for gode tips:)

    SvarSlett
  10. Hei Nina. Velkommen til den flotte blogg verden :)))

    Tusen takk for hilsen du la igjen, kjempekos!

    Tenker det må være gøy og innrede et eldre hus,
    ser du er i full gang med møbel valg.
    Jeg har vitrine skapet fra York (det øverste på bildet så det ut som) og er veldig godt fornøyd med det :))
    Meget romslig!

    Annas Rom ligger jo også i Søgne, der er det mye flott gitt.
    Så du nevnte gave og interiør huset i det øverste innlegget. Har du vært på Annas Rom??
    Ha en super fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei Mona! Jeg har ikke vært der enda, men skal jo snart til søgne, så da skal jeg ta meg en tur innom der også:)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!