søndag 21. november 2010

I dag har vært en lang dag. Tulla har fortsatt kroppen full av vannkopper.
I slike situasjoner gjelder det å finne på ting inne i heimen:)
Vi har bakt pepperkaker, laget smykker og armbånd. Lotta elsker å lage ting.


Merker at selv jeg også blir rastlaus av bare å være inne, jeg sneg meg ut på spinning  på Elexia nå i kveld.
Måtte også lure meg ned til venninna mi som driver en frisørsalong (Salongxtend) i byen. Vi puttet i en farge i bunnen på hverande. Siden jeg er utdannet frisør, er det greit å kunne hjelpe hverandre litt innimellom.


I huset vårt har vi alt helt hvitt bortsett fra soverommene til Charlotte og Sebastian.
Der måtte vi bryte av litt, hun har helt rosa og han helt blått. Veldig søte soverom.


Sant de er søte?
Her har hun filmrom(hemmelig rom) i veggen..veldig populært








Liker så godt dette Lexington pleddet. Det brukte jeg først til vognteppe.
 Nå bruker Sebastian det til sengeteppe.

2 kommentarer:

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!