mandag 15. november 2010



Lexington bamser og sengesett..søtt:)

Barnerom!


Ingen ting er så koselig som å pusse opp søte  barnerom.


Jeg har så mange ideer at jeg kunne hatt ti barn, med ti helt forskjellige rom.


Men nå må jeg jo forholde meg til de to søte jeg har. Jeg har jo både gutt og jente, så da kan jeg virkelig utfolde meg.


I skrivende stund leter jeg etter veggdekor til rommene.


Har funnet et jeg falt for, det skal henge over sengen på gutterommet. Det er så nydelig.


Skal vise bilde når det er på plass.


Har dere noen ideer til dekor til stuen...?

2 kommentarer:

  1. Det er jo så inn med skrift på veggen. du får skrive ett dikt med store bokstaver bortover veggen..

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!