lørdag 20. november 2010

I dag ringte de fra barnehagen til jobben min  for å fortelle at lotta (prinsessa mi) var full av vannkopper.

Jeg hoppet i bilen for å hente den skjønne tulla mi. 
ser nå at lillemann også er på vei til å bli smittet. Han har lagt seg for lene siden , men er varm og våkner med jevne mellomrom.
Stakkarene mine, men på den andre siden er jeg glad for at de blir ferdig med dette.

Nå er Chris (samboeren min) i full gang med å male hybelen vår.

Vi skal ikke leie den ut lengre, men bruke den selv. Den henger sammen med huset vårt.
I andre etage er det et rom med hems. I dette rommet skal vi lage lekerom til barna. Inni hemsen skal vi ha film rom. Dette skal bli så bra.

I går hengte jeg opp wall sticks på veggen i stua, det ble virkelig fint.

På bildet er det ikke så lett å se hvor fint det ble.
Snart skal dere få se den gamle sittebenken som hører til spisebordet.
Må bare gjøre den ordentlig ferdig.

Pynt opp lys med løshjerter man får kjøpt i de fleste interiørbutikker.
Jeg har lys-dilla..love it...


Elsker duftelysene fra Durance
De lukter nydelig i hele huset. Kan ikke sammelnlignes med andre duftlys.

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Det ble kjempefint med wallstickersen :)

    Jeg husker faktisk ikke hvor jeg kjøpte kort holderen men jeg mener på at det var på Landstil.no. Kjøpte den i fjor så jeg vet ikke om den er å få tak i lengre.
    Ha en fin fin Søndag.
    KLem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!