fredag 25. mars 2011


Tre awarder på en dag!!!





Hei!

Jeg har vært så heldig å få award igjen.
Denne gangen tre bloggawarder på en dag:)
Tusen takk skjønninger som har valgt meg ut:   Fru Emma ,   To Ju Mama og carina (Ministar)


Jeg syntes det er vanskelig å gi videre, og liker ikke å holde noen utenfor.  Jeg syntes alle bloggene er så fine på HVER sin måte.

Så intet nevnt intet glemt!!!

Men nå må jeg en gang velge .Da har jeg bestemt meg for å velge rene interiørblogger.

Det følger med en utfordring på denne awarden:

- Link til den som gav deg awarden

- Besvar spørsmålene

-Gi award videre til 10 andre


Spørsmål 1:Hvorfor begynte du å blogge? Jeg syntes dette er en skjønn hobby , som jeg kan drømme meg bort i

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du? Jeg følger interiørblogger, hobby/håndarbeid/sy blogger og utvalgte mammablogger.

Spørsmål 3:Favoritt makeup merke: I.d

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke? Det er så mye forskjellig.

Spørsmål 5: Ditt "må ha" make up produkt? Leppestift.. Isadora Nude Glow "avhengig"

Spørsmål 6: Favorittfarge?- kommer an på hvilken sammenheng.
Klær: sort på høsten/vinteren duse pasteller på sommeren . Interiør: hvit

Spørsmål 7: Favoritt parfyme? Min egen vi holder på å lansere:)

Spørsmål 8:Favorittfilm? Utryddelsen og One million dollar baby.

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor? New york ..elsker å shoppe.

Spørsmål 10: -5 ting du alltid har med i veska: Leppestift, mobil , penger, filofax og nøkler.

Min award deles videre til:

-Duse Drømmer
-Vårt hus
-Hos gry
-Garden and angels
-Landlig mix
-moments of joy
-villa bjørkhaug
-blondeperler
-Det lille huset ved druehagen
-villmarstausa

5 kommentarer:

  1. Så kost at du vil følge bloggen min og la igjen en hilsen ;-) For da fant jeg jo deg også ;-)
    Legger meg til som følger her hos deg!
    Ha en fin lørdag ♥

    Klem Ellen

    SvarSlett
  2. Så moro!! tusen takk nina! For at du har gitt meg 2 awarder;);)
    Ha ein fiiin dag!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig besøk på bloggen min. Alltid like trivelig å oppdage nye blogger. Kjempefin blogg du har, kommer igjen på besøk her.

    Fin uke til deg, klem ann helen.

    SvarSlett
  4. Hei...dæ ligg en hæimlaga award tell deg på bloggen min vesst du vil ha...
    Nydeli og inspireranes blogg du har!!
    Klæm

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!