tirsdag 8. mars 2011

Se min kjole:)

Hei:)

Nå var det tid for en liten bloggings igjen!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarene jeg har fått.. varmer et ferskt blogghjerte.

I tillegg fikk jeg utdelt en bloggaward av søte Fru Fransen. Det var skikkelig stas.

Skal dele den ut til fem andre heldige i neste innlegg:)

Ellers er det full fart her i huset...

Har hengt opp de nyeste kjolene mine på stativet mitt..elsker slike stativ.Der kan jeg henge alt av vesker osv, kun fantasien kan stoppe deg..he,he:)

Ha en herlig kveld..Jeg skal ut å labbe tur med naboen..

Nå er det bare knekkebrød og vann på meg frem til helgen..skal nemlig ha på meg en av de søte kjolene til Lørdag:)


kjoler er jo interiør i seg selv.

Mine nyeste kjoler:)

Ha en fin,fin kveld!!!

11 kommentarer:

  1. Hei på deg ☺

    FOR eit nydeleg speil du har !!!! Og mange skjønne kjolar:)
    Har so lyst på stativ eg også... sikkert veldig praktisk og ikkje minst fint å ha framme;)
    Kos deg i helga ☺
    Klem mette.

    SvarSlett
  2. Du fine kjoler du har!
    Tusen takk for fin kommentar inne hos meg, uff du mistet mamman din så tidlig? Det er altfor tidlig! Tenker på deg og sender deg varme tanker!
    klem manuela

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar hos meg!! Jeg er ikke fra Grimstad selv, men mannen min er. Vi flyttet hit i august, og stortrives. Men egentlig er jeg fra rett utenfor Kristiansand. Håper du får en fin dag. Jeg kommer tilbake og leser mer!!

    SvarSlett
  4. Ja de stativene er genial! Der jeg bodde før hadde jeg større plass og hadde opptil flere, jobbet i en klesbutikk på den tiden så gjett om det ble mye klær på de. Kanskje jeg får plass til et hos meg nå også, hadde helt glemt at jeg har de liggende. For en herlig farge på kjolen som hang på speilet!
    Ha en fin dag!

    Klem fra Veronica

    SvarSlett
  5. Den første kjolen så lekker ut!

    SvarSlett
  6. hei og hopp Nina!!

    Så fin blogg du har, digg med alt interiøret- mye inspirasjon. Så gøy med barne rommene, de var kjempe fine:) Blir gøy til lørdag :))du blir så fin i kjole atte :))
    Klem Anne Berit

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle.
    Anne Berit: Så koselig med kommentar fra deg:)
    Gleder meg veldig til lørdag.
    Blir stas å se deg igjen.
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Kjoler er moro! Disse så jo kjempefine ut :-) Klem Mari

    SvarSlett
  9. Åå:) elsker kjoler :D Jeg laga en sånn perle henger en gang:)


    Klem Anne-Marthe:)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!