søndag 20. mars 2011

Bloggedilla!!!

Ville bare stikke innom å ønske dere fantastiske lesere en herlig søndag.

Her i huset skal vi feire den tredje bursdagen til Sebastian denne uken. Nå blir det ikke flere feiringer for han , før han fyller tre.

I dag har jeg svingt moppen så det koster etter:)
Kall meg bare  Bree van der Kamps sier jeg bare. I skrivende stund, er det ikke et støvfnugg å finne så langt øyet kan rekke.
Men med to aktive småtroll i hus, varer nok ikke denne gleden lenge..Men uansett deilig med nyvasket hus.(Så lenge det måtte vare)




Nå som våren er her, er det tid for forandring i hjemmet.
Ikke så mye som skal til.Kanskje bare bytte ut litt puter og lys?
Vi har jo et sørlanshus, så tenkte at jeg skulle ha litt blått inn til alt det hvite?
Hva syntes dere, rosa er jo også søtt?

På gave og Interiørhuset i Søgne har de fått inn  alle disse fine putene.
Her er det noe for alle stiler.

Kjøpte dette fine påskeegget til Lotta i går.
19 kr på Åhlens.


17 kommentarer:

  1. Så fint påske egg!!!
    Tror vi må ha en tur innom åhlens imorra!:)
    Nydelige puter fra gave og interiørhuset,kunne hatt alt i den butikken:)
    Ha en fin dag Nina! Vi sees imorra:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Sebastian :-)
    Nei, det støvet taper jeg kampen mot hver eneste gang! Irriterende at de kommer så fort tilbake, Trassige er de!
    Synd vi ikke beholdt sola idag også, det var jo så nydelig igår :-)

    Kos deg med festen og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. :) Så fint at du la deg til som følger også, for da fant jeg tilbake til deg og den flotte bloggen din også. :)

    Legger meg til som følger og gleder meg til å komme tilbake her hos deg.

    Ha en fiiin søndag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  4. Sikke et fint påskeæg, og dejlige farver det har.
    En rigtig dejlig blogg du har, som jeg har meldt mig til som fast læser :-)

    SvarSlett
  5. Hej og tak for din søde kommentar;)
    Hjertelig tillykke med sønnen... Super flot og inspirerende blog du har,glæder mig til at følge med ;)
    God søndag til dig.

    Knus og kram herfra

    SvarSlett
  6. For en koselig blogg du har. Og takk for hilsen på min blogg. Lagt meg til som følger her.
    Må si jeg er litt misunnelig på de som har Åhlens i umiddelbar nærhet.... ;)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Ja puter får man aldri nok av ;)
    Det egget sto jeg å holdt i men la det vekk, nå angrer jeg ;)

    Ha en fin kveld :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Så koselig at du stakk innom bloggen min og tusen takk for hyggelig kommentar!

    Jeg har også begynt å trekke mot det lyseblå nå som våren titter frem; derav oppslagstavlen jeg lagde idag tidlig.

    Kjenner meg igjen i flere bursdagsselskaper; min smykkeliten har samme opplegget. Men det er jo så stas med pakker, kaker og krone og alt som hører til.

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) Med våren kommer også noen små fargedetaljer inn i det bittelille huset også, jeg har valgt dus rosa. Jeg er veldig glad i rosa, også er det en vårlig farge, så det ble rett og slett det mest naturlige hos oss:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig kommentar hos meg, og velkommer som følger. Kjempefint, for da fant jeg jo din flotte interiørblogg også. Nydelig påskeegg. Kanskje det blir slike her i år også :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  11. Superfint Påskeegg.
    Slikt vil jeg og muligens ha ;)
    Og ; I love yankee candles.
    De lukter sååååå godt.
    ha en strålende uke;)
    klem Linn

    SvarSlett
  12. Deilig med rent hus:)

    Så fint påskeegg:)

    Ha en flott mandag:)
    W

    SvarSlett
  13. Hei :)
    Takk for besøket hos meg :)
    Så skjønner unger dere har :)
    Herlig påskeegg du har kjøpt,var på Åhlens for ett par uke siden, og det er jo som en godteributikk for voksne, så mye fint, fantastiske farger, og helt greie priser, og det er jo gøy!! :)
    Koselig blogg du har, og spennende med hemmeligheten din :)
    Ha ei superfin uke :)

    SvarSlett
  14. God uke til deg " Bree"..

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  15. Blått er jo sommerlig og fint:)..Jeg liker blått bare mer og mer;)
    Deilig med vår og lysere tider;)

    Ønsker deg en finfin dag;)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  16. Heisan.
    Tusen takk for komentar på bloggen min.
    Og at du vil følge den,koselig :)
    Fin blogg du har.kommer innom igjen.
    Legger meg til som følger hos deg.
    Skjønt påskeegg du har kjøpt.
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!