mandag 22. august 2011

En takknemlig, Nina

Først vil jeg bare ønske alle nye følgere hjertelig velkommen!
Håper dere vil trives hos meg:)

Er takknemlig for hver enkelt av dere!.
Har hatt masse dataproblemer i det siste, som har gjort dataen min så treg at det nesten ikke har nyttet å legge inn kommentarer hos folk.
Blogginlegg har jeg til tider også mattet gi opp.

Men nå er den så og si på bena igjen, så nå gleder jeg meg til å legge inn masse kommentarer, og oppdatere meg igjen hos dere.

Takker også for masse gode tips i innlegget under.
Dere er så skjønne og gode. Har ikke fått en eneste uhyggelig kommentar det halvåret jeg har blogget, det sier mye om dere skjønne mennesker som leser bloggen min.

Føler nesten jeg har blitt litt kjent med dere:)

Takk for at akkurat DU tar deg tid til å lese min blogg:)


En hilsen fra Jenta bak Ninas skatter:)
Skulle gjerne gitt dere alle en god klem!

11 kommentarer:

  1. Hei Nina ☺
    So bra at det ordna seg med pc`en:)
    Kjedelig når den ikkje funker som den skal.Vert no litt avhengig av denne koselege bloggverda da...
    Du har ein herleg blogg som alltid er like kjekk å kike innom♥

    Ha ein fortsatt fin dag.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så koselig:) Slik føler jeg også det..sååå mange snille som kommenterer<3 Som gjør det verdt å blogge:)

    Klem fra Linda:)

    SvarSlett
  3. Så kjedelig med dataproblemer..Godt at det er oppe å går igjen:)
    Så koselig,er jo så mange herlig mennesker i bloggverden:)
    Kjempe fint bilde av deg,pena:)
    Ønsker deg en fiiiin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Må jo det, liker jo bloggen din så godt :)
    Bra at pc'n er i orden igjen, ikke noe som er verre enn å ha trøbbel med det elektoniske :)
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Kjedelig når dataen ikke vil jobbe med deg, bra det er bedre nå..
    Bloggen din er så fin og er kjekt å følge deg..
    Ha en fiin kveld søte deg.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  6. Velkommen tilbake...datatrøbbel er no`hærk altså!Jeg koser meg her inne hos deg jeg!

    Ønsker deg ei god uke!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Hei:)Huff det er så kjipt med data problemer.Jeg har hatt mye av det selv den siste tiden!Koselig og ha deg tilbake:O))Klem kathrin

    SvarSlett
  8. Godt det fiksa seg:)

    Du er bare søtest da:) Blir så glad for alle gode ord fra deg:)

    Klem klem

    SvarSlett
  9. Hei, så koselig at du vil følge meg. Skal prøve på skrive noe fint du kan lese :-)
    Husk også giveawayen min. Ikke noe PIP der, men litt annet. Ha en fortsatt fin uke med de søte ungene dine.

    SvarSlett
  10. Hei, jeg har nettopp kommet tilbake fra ferie og raskt rundt for å hilse på deg.
    Etter en dag med utrolig varme, er trafikk og lunger godt å se blogging venner, grattis du er virkelig god! Sees snart.
    Lecoq.
    P.S. Se, jeg skal vente på konkurransen min

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!