søndag 27. november 2011

Min helg i København!

Denne helgen har vi vært på en fantastisk weekendtur til København.
Denne gangen tok vi turen med et godt vennepar , de er også våre nærmeste naboer:)
For en deilig by med julegater, tivoli og masse shopping.
Har hatt det såååå utrolig gøy.

En liten bilderull fra helgen min:


Lisbeth Dahl



Shopping:




Chris kjøpte denne pc veska. Syntes de er så fine.


Ingen tvil om at det var jul i Disney butikken.
Her kjøpte jeg alle julegavene til Charlotte..
Tipper hun blir happy!



Hygge med gode venner:)



Det første som møtte oss på hotellrommet var en Champagneflaske.
Det lå også med en beskjed om at vi måtte kose oss:)
Dette var fra søsteren til Chris.
Skikkelig koselig:)

Har dere vært i København?

14 kommentarer:

  1. Har bare vært i Køben på sommeren, men ser ut som en opplevelse i førjulstiden. Fine ting du har kjøpt, skoa var bare skikkelig fine :)

    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. lenge siden jeg har vært i København nå, men det er en utrulig koselig by, spesielt nå før jul syns jeg :)

    SvarSlett
  3. Sikkert deilig med en storbyhelg nå før julerushet setter inn. :))

    SvarSlett
  4. Tenker dere har kost dere masse. Kjøbenhavn er deilig by. Har ikke vært der på denne tida.
    Alltid moro på tur

    SvarSlett
  5. Det så og hørtes ut som en fantastisk tur =) Så deilig og komme seg litt vekk og se litt ny. Og ikke minst shoppe ;)

    Ha en flott søndags kveld.

    SvarSlett
  6. Hei!
    København så herlig ut :) aldri vært der før, men veldig lyst!
    Leste litt lenger nede om bloggsperre, kjenner til det, har gått mange uker siden sist jeg nærmet meg en blogg! Men sånn er det nok innimellom :)
    God førjul/adventstid til deg og dine :)
    Kle mSilje

    SvarSlett
  7. Vi var der forrige helg ;) Kunne lett reist tilbake nå, elsker København♡

    Masse lekkre ting og flotte bilder ;)

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Åå, ser ut som dere har hatt en kjempefin tur!! :-) Har aldri vært i københavn, men har hørt det er en nydelig by. Ha en riktig fin første søndag i advent <3 Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  9. Hei og hopp :) Det både så og hørtes helt herlig ut! Skulle gjerne vært der en tur det ser jeg ;) Ha en fortsatt fin adventskveld :) klem

    SvarSlett
  10. København er jo en flott by..og en av mine favoritter..
    Har ikke vært der vinterstid, men vi var der senest i juli, like før flommen..
    Det er by som bare må nytes...
    Ha ei fin uke.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  11. Så gøy, fine bilder :)
    Vært i København et par ganger, veldig fint der.

    Ha en fin mandag :)

    SvarSlett
  12. Ser ut som en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  13. Fine du! Ser ut som dere har hatt en herlig tur:)
    God førjulstid!
    Klem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!