lørdag 12. november 2011

En liten pause....

Hvis det finnes noe som heter bloggsperre..jo, da har jeg fått det nå.
Jeg som som vanligvis alltid tenker kreativt, har fått
en total stopp.
Klarer ikke finne på noen ting å skrive om, samt og ta bilder av.
Håper kroppen min bare lader opp, og at jeg kommer tilbake med dobbelt så mye inspirasjon snart.
Så bare følg med, jeg kommer strax tilbake.
Men om det tar en dag, en uke eller lengre..det vet jeg faktisk ikke.


Lysestakene mine viser seg fra sin beste side:)


I kveld skal jeg ha en liten runde hos dere, gleder meg til å se hva dere har postet i det siste.

Ha en flott helg, så sees vi plutselig:)

18 kommentarer:

  1. Ikke dumt å ta seg en pause..og du, tipper den ikke blir så lenge;) Nå er det jo snart tid for å pynte til jul:D

    ha en fin helg:)

    LindaKlem

    SvarSlett
  2. Fiiine du, vi venter;)
    Noen ganger stopper det bare og man ønsker og gjøre alt annet enn og blogge!
    Og det skal KUN være kos, så man tar det når man har lyst, ork og overskudd - vi andre venter.... :)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjenne til stoppen ja... og ingen veit kor lenge den vare... Hos meg har den heldigvis ikkje vart så lenge og det e bra sia eg e ny i bloggverden ;)
    Håpe du blir kvitt sperra snart og plutselig kommer tilbake ;)

    SvarSlett
  4. Sånn er det nok med flere bloggere, ikke alltid det er noe "vettig" man finner på..
    skylder litt på mørketiden...
    Du skriver når du kjenner for det...
    Sånn fineste lysestake har jeg også, tror iallefall den er lik...Perfect Home?

    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. So fint at du seier ifrå Nina!!!!
    Ta den tida du treng...gleder meg til du er tilbake:)
    Har kjent på den sperra eg også av og til...blogging skal jo vere berre gøy og ikkje noko ein MÅ.

    Herlege bilder♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. En kan trenge en liten pause innimellom ja. Begynner å slite selv, men det fordi hjemmet er fullt av pappesker. Har hatt pauser tidligere, og har vært veldig greit innimellom.

    Gleder meg til du er tilbake med ny bloggkraft. Veldig glad i å lese bloggen din.

    Ha en fortsatt flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Alle trenger å slappe av en gang i blant .. kos deg, gjør minst mulig.
    Koselige stemningsbilder! Sånn flott lysestake med engler har jeg også! :)
    Tusen takk for kommentar på bloggen min! :)
    Fortsatt god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  8. Viktig å ta en pause når en trenger det...som Line skriver over her, blogg skal kun være kos, ikke stress. Håper du kommer snart tilbake, og kreativiten blomstrer:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommentar og som følger. Veldig inspirerende å se din delikate blogg. Legger meg til som følger :)

    SvarSlett
  10. Sånn er det noen ganger :) Plutselig kommer man på masse og skrive om igjen.

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  11. Fin den lysestaken, jeg har også den :-) Spennende å se hvilken tapet du velger da, gøy å ha sånn tilgang på dem! Jeg falt for denne, fordi den faktisk så veldig ekte ut, og det har jeg vel ikke sett før.. :-) Gleder meg til å få den på plass, men det tar nok litt tid! Mens jeg venter ommøblerer jeg litt, og da ble det jammen litt nytt å ta bilder av også! ;-) Ha en strålende søndag! KLEM

    SvarSlett
  12. Nå har jeg snart blogget i 2 år...tida flyr! og den bloggsperren har jeg følt på flere ganger. Og følelsen av å ikke ha tid og bruke opp verdifull familietid på bloggen. Men lysten kommer alltid tilbake;) er sånn med oss bloggdamer vettu, at det alltid er noe som blir flyttet på eller pusset opp;)

    Nyt dagene :)

    Klem Lise

    SvarSlett
  13. alle trenger en liten pause en gang.. Vi er her når du kommer tilbake vi:)
    Håper du har en fin søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Kos deg masse Nina :)
    Gleder meg til du er tilbake:)

    Klem GItte

    SvarSlett
  15. Helt naturlig å få slike stunder. Jeg tror de fleste føler på dette innimellom. :)

    Kos deg med det du har lyst til i mellomtiden, og velkommen tilbake når du har lyst. Vi er her vi vet du. :)

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  16. Bloggpause(r) vet jag allt om. Somliga dagar har man mer på hjärtat än andra dagar.
    Önskar dig en härlig tisdag och ser fram emot att se mer från dig igen... Kram Joy

    SvarSlett
  17. Hei Nina!

    Tusen takk for fine ord inne hos meg :)
    Hunden vår er en Mops.
    Det er den snilleste rasen i hele verden!! Men klart, de trenger jo, som alle hunder, oppdragelse ;)
    Men de røyter MYE!

    Ha en fin helg!
    -Amalie

    SvarSlett
  18. Godt med en avbrekk av det også og få tid til annet og. Merker selv jeg ikke er så på og kommentere og skrive selv om dagene.. Det er en travel tid vi er i og.. Gleder meg til du er back on track:))

    Klem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!