søndag 5. juni 2011

Stikker bare innom for å fortelle at jeg ikke har glemt Giveawayen!
Jeg har hatt migrene i hele dag, og burde strengt tatt holdt meg laaaangt borte fra dataen, da dette trigger migrenen noe enormt.

Tar litt tid med å trekke de heldige vinnerene, så tar det til uka når jeg er litt mer oppegående.

Noen som har gode råd mot migrene? Våknet til hammerslag i hodet i dag tidlig (føltes iallfall sånn)

Men glad som jeg er i å knipse bilder, klarte jeg ikke holde fingrene unna kameraet i dag. Føler meg litt bedre nå.


Bamsen koser seg i henge-køya.

koserommet...

Fikk bært inn komoden på Sebastian sitt rom. Den har jeg kjøpt på loppis for en 50 lapp og malt helt hvit.
Var den ikke koselig?

Syntes disse hengekøyene er så fine. Denne har jeg kjøpt på Annas rom i Søgne. Planen er å ha en pyntekanin-bamse i.


Kald saft var et must for ungene i dag:)

Ha en fin kveld

Klem Nina!

9 kommentarer:

  1. uff,da..Migrene er ikke noe særlig..Jeg pleier å ta tablett(imigran) for migrene,også legger jeg meg i ett mørkt og kaldt rom å slapper av..
    Håper migrene går fort over..
    Så fine bilder du har tatt..Det er jo sååå super fint hos dere..Skikkelig gjennomført og utrolig lekkert..
    God bedring:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper du våkner frisk og opplagt i morgen.

    Har dessverre ikke noen råd mot migrene siden jeg ikke er plaget med det, men jeg pleier å drikke masse, masse vann og ligge på spikermatte dersom jeg har hodepine.

    Masse god bedring!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Tror at det er søvn og ro som må til når du har migrene. Fine bilder du gleder oss med. :))

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder ♥

    GOD BEDRING..

    Klem Henriette

    SvarSlett
  5. Huffa da, migrene er ikke godt(og jeg har bare hatt d 2 ganger i sist svangerskap) Har desverre ingen tips, men søvn og lite lys skal hjelpe...

    Kjempesøte detaljer på rommet. Hengekøya var artig!!

    God bedringsklem fra Bodil

    SvarSlett
  6. Flotte bilder du viser!!

    Tror som de andre sier at søvn og hvile er det beste!
    Masse god bedring :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Hei Nina :0) Er så glad jeg fant bloggen din! Her var det masse vakker å se. Takk for titten, jeg legger deg til på bloggen min (som er helt ny) Så kan jeg følge deg videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Inger Johanne

    SvarSlett
  8. Så fine bilder:)elsker hengekøyen!Go bedring til deg,klem:)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!