mandag 6. juni 2011

SOMMERTILBUD!!!

Jeg kjører i gang et sommertilbud i nettbutikken min.
Dette er nok et av de fineste veggskriftene jeg vet om.

Dette er hjemme hos min venninne og toppblogger Kristina Andersen.
er den ikke fin?

Denne selger jeg i grå,sort og hvit for kun kr 279.
Fargen på bildet er grå.(ca 16x100cm)
Nettbutikken finner dere oppe til høyre  i bloggen min.

P.s om få dager får dere vite hvem de heldige vinnerene er i giveawayen min..Der førstepremie- heldiggrisen stikker av med veggord til en verdi av 400 kr og durance lys.

11 kommentarer:

  1. Denne veggskriften var bare helt nydelig!! Kunne tenkt meg et slikt nå, men vi kjøper mest sannsynlig ny leilighet om noen få månedre. Kommer du til å fortsette å selge denne veggskriften fremover, eller vil det kanskje være mulig å "spesialbestille" det dersom du tar det ut av butikken etterhvert?

    Klem Vibeke :)

    SvarSlett
  2. Herlig veggord..
    Spennende med give awayen...

    SvarSlett
  3. Hei Nina;)
    Så nydelig veggord ♥
    Du har så mye fint i butikken din, og jeg skal shoppe hos deg neste gang det blir et ord;))

    Tror jammen meg det er verdt og ta en titt på VG-kuren, hvis de på jobben din gikk ned 10 kg, da funker det jo;) Takk for tips!

    Ha en fin, ny dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så gøy m sommertilbud, i like! Nydelig veggord, og veldig fint i grått.
    Spennans m trekning, tvitvi.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Kjempe nydelig veggord:) Spennende med give awayen din:) Den som vinner er jammen heldig:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg!

    Takk for alltid fine ord:)
    Nydelig veggord♡

    Ha ein finfin dag! Må lese litt mer på bloggen din, er visst en stund siden eg besøkte deg :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Denne var vakker. :)

    Ønsker deg en fin tirsdag!
    Klem,
    AW

    SvarSlett
  8. Hei igjen Nina;)
    Har du ikke fått skjerfet?
    Da må det ha skjedd en feil...
    Linda retter nok opp i det, hun er så hyggelig atte.
    Tipper det var her du kjøpte det jeg da;)
    http://frkwickstrom.blogspot.com/
    Håper det ordner seg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Nydelig! Kunne virkelig tenkt meg dette under bildemontasjen av sønnen min. Hadde nok passet perfekt der.. :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig veggord, og koselig innlegg under her. Håper du har fått litt bukt med migrenen. Har dessverre ingen tips..

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!