torsdag 11. april 2013

Ensom og utenfor!

Helt sånn seriøst, er jeg det eneste mennesket i blogglandia og denne verden som ikke har Instagram? FØLTESLITTSÅNN 
-Kødder litt med overskriften,men jeg har igrunnen lovet meg selv å ikke skaffe meg instagram.
Er så redd for at dette skal bli et avhengighets greie.
Skjønner dere hva jeg mener?

Foreløpig er det magasiner som teller for meg:)

Jeg har overhode ikke satt meg inn i dette, kan noen si hva jeg skal gjøre for å komme meg igang ?
-Mange av mine kjære bloggevenner maser ofte på  meg å sier jeg må komme meg på instagram. Burde jeg det?
Mulig jeg er litt gammeldags.

Help meeeee.
Klem Nina

21 kommentarer:

  1. haha:D Ble sååå nysjerrig pga overskriften din;) Stakkar liksom:D hihi!

    Havnet på instagram jeg også..ble nok litt påvirket av alle rundt meg:) Først syntes jeg det var kjempeteit..så ble jeg avhengig;) Det er en kjempefin måte å finne inspirasjon på. Både Diy, hus og hjem, mote og min nye dille TRENING!:D

    Ikke så mye som skal gjøres..du bare laster ned appen, lager en profil og begynner å ta bilder:) Så følger du dem du vil følge:) Kanskje vi instagrammes snart?;)

    SvarSlett
  2. Kjære Nina!
    Det er så enkelt å komme i gang! Og ikke minst enkelt å bruke....last ned instagram på tlf og følg instruksjonen.
    Du r ikke den eneste som ikke på instagram, men de fleste interiørbloggerne er der. Her deler vi interiørbilder på null komma niks.
    Velkommen skal du være!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Jeg er nok som deg, skal ikke på Instagram. Du er ikke alene. De eneste bildene jeg får tatt bruker jeg på bloggen og da er de jo allerede "ute" om man er på instagram og et blogg innlegg blir litt old news.

    Men skal aldri si aldri, men for nå NEI!!!

    SvarSlett
  4. skjønner hva du mener, jeg er der i ny og ne. Legger noen få bilder ut per uke, og har ikke behov for å gå innom hele tiden.

    SvarSlett
  5. Ha, ha... er ikke på Instagram jeg heller :)

    SvarSlett
  6. Last ned instagram appen,det er lett som en plett.
    Ja du kommer til å bli avhengig..det er super gøy!!

    Da ses vi nok om litt på insta:)

    Nyt helgen med dine!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Hihi det var sånn både med Facebook,blogg og instagram eg skulle ikkje for synest det var litt skummelt,men no er eg på alle og kjekkt det men krever jo litt tid å følge med!

    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Er heller ikke på Instagram, men kanskje jeg burde...? ;)
    Tiden får vise! ;)

    Ha en fAnTaStIsK helg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  9. Du er ikke alene om å ikke være på instagram, men det er mange der inne.
    Jeg er med, og er avhengi av det. Man får mye inspirasjon, enkelt å selv dele, man skaper nye kjenneskap og det er veldig koselig. Man får en litt annen kontakt enn via blogg syntes jeg.

    Ønsker deg en fin helg!
    klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  10. Hehe, skjønner deg, skulle ikke på Insta jeg heller...
    Men for en mnd tid siden ga jeg etter, og det er jo kjempeGØY, hihi:))
    MEN, jaaa... man blir avhengig!!
    Det er superduper enkelt!
    Kom igjen a, hihi ♥

    SvarSlett
  11. Det er stor fare for at man blir ganske så avhengig ja, men det stjeler faktisk ikke så mye tid som feks blogging. Det er korte flash av nåtid som er artig å få med seg. Jeg sier yes til Instagram - kom deg på! Si ifra når du er i gang så skal jeg sørge for å følge deg ;-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  12. Hei Nina :)
    Mange fine innlegg og bilder
    det var her hos deg siden jeg
    var innom sist ღ Koselig å se
    nedover :) Jeg er på Instagram
    men er ikke så aktiv :)
    missmettes1
    Jeg holder meg stort sett til
    Facebook og bloggen min, syns
    det blir mye å henge fingrene i
    - men det er mye fint å se :)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  13. Hei søta!

    Så hyggelig kommentar, tusen takk:-)
    Skriver mer så fort jeg kan, kun snakk om ett par dager til, tenker jeg:-)
    Kanskje det fører til at vi sees? *fnis*

    Ang Instagram.... du blir hekta, så enkelt er det. Men så dabber det av litt.
    Jeg synes det er en morsom måte å hente inspirasjon på, og liker å ikke være så "perfekt" der som på bloggen. Instagram er for meg kun er morsom greie, der man heier på hverandre og deler hverdagsglimt.
    Jeg synes du skal lage deg konto, jeg;-)

    Ha en super dag og helg, jeg stikker til Oslo på jobb straks:-)

    Klemmer, Rosa

    Instagram (i tilfelle, hehe): jannichep

    SvarSlett
  14. Jeg har ikke Instagram - og ikke vil jeg ha det, heller (:

    Ønsker en fortsatt fin lørdagskveld ^^,

    SvarSlett
  15. Hihi, ja jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. ;) Ble jo til at jeg lagde en profil, men det tok litt tid før jeg begynte å bruke den.
    Morsomt å ha, men jeg er ikke hekta.
    Lykke til med valget!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  16. Du er ikke alene - jeg slår følge med min eldre modell av Nokia..
    Skal ta et lodd eller to på din give away før det blir kveld...

    Klem Mari Johanne

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!