onsdag 27. mars 2013

Du kommer vel du au?

Først må jeg bare vise dere den fine skappel genseren som bestemoren til Chris har strikket så fint til meg.
Jeg byttet om til camel farge i siste liten.

Har spradet rundt i mitt nye plagg i hele dag,mykere og bedre genser en dette skal man lete lenge etter.
Nydelig gylden  genser strikket i Alpakka garn.

Over til noe annet:
Jeg har så mye fint interiør,klær vesker og sko jeg ikke bruker lengre så her en dag foreslo jeg til Chris at jeg ville ha et garagesalg til sommeren.
Slik gikk den samtalen:

Jeg: Chris,til sommeren vil jeg ha et garage salg,skal selge alt jeg ikke bruker til en billig penge. Tenk å koselig!!!
Chris:Håper VIRKELIG du tuller nå,da må du gi beskjed  god tid i forveien slik at jeg kan rømme landet OG BLI BORTE EN GOD STUND.
Seriøst,kan du ikke bare gi bort eller kaste alle tingene du ikke bruker!! Utrolig flaut for meg å ha et stort salg i gården.
Jeg:Du skjønner VIRKELIG ingen ting!!
**************
-Tror det hadde vært koselig jeg.Ungene kunne solgt vaffler og saft.
Du kommer vel du au? 

Nå har vi nettopp kommet hjem fra Sirkus,ungene mine fikk sitte på elefant og ble tatt bile av fotograf fra avisen. Koselig.

Ønsker dere en super påske!!!! 
 
 
  

8 kommentarer:

  1. Gøy med garasje salg da... vi skal ha loppis snart... er min sønn på 4 år som skal ha det... ler... så nå samler vi inn lopper fre venner osv. :)for pengene skal han kjøpe julegaver til barn som ikke har noen penger... :) snille 4 åringen min... :)

    Skulle gjerne kommet til deg, men blir nok litt langt... :/

    Blir du med på utfordringen min?? du så er så flink å fikse til... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så søt,utrolig koselig!Jeg tenkte også å gi pengene til et godt formål.

      Slett
  2. Så gøy det må du gjøre:)

    Ha en fin påske til deg og dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Så klart du må gjere det og eg skulle gjerne komt hadde eg budd nærmere:)
    Veldig fornuftig å gjere og dei har nå salg av brukte klær og sånt både kjendiser og alt så det gjere ingen ting:)

    God påske til deg og genseren var knallfine:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Den genseren er bare så lekker! Jeg har dessverre ikke fått skaffet meg en Skappel-genser enda, men hvis jeg får ånden over meg så kanskje jeg skal prøve å få laget meg en.

    Det høres jo strålende ut med garasjesalg, super måte å få ryddet på loft og i kjeller :-)

    Ønsker deg en super påske!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. HAHAHHHAHA!! Ler meg ihjeeeeel! Jeg kommer garantert på garagesalg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. hA,HA..DU MÅ KOMME!SATSER PÅ LIKE STORT OPPMØTE SOM DITT OG MARTHE BORGE SITT KLESSALG:)

      Slett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!