mandag 11. juni 2012

Sommer-giveaway hos Ninasskatter!

To nydelige sett fra Rosendahl skal loddes ut!
To heldige vinnere får 1.Nydelig  mugge og 4.Glass hver.
Disse er av hard plass og er helt fantastiske.
Perfekt til en varm sommerdag.
De finnes i fargen :Gjennomsiktig,lys grønn og lys blå.
De er jo bare sååå fine!
Jeg har ønsket meg dem leeenge.


Totalt kan du ta tre lodd.
Spilleregler:
1.lodd: Følger av  min blogg ninasskater
1.lodd: link dette innlegget til bloggen din
1.lodd: legg meg i bloggrullen din
Har du ikke blogg, kan du linke dette på facebook.
Skriv i kommentarfeltet hvilke lodd du tar.
Trekningen av de to heldige vinnerene vil bli 20.07.2012.

Lykke til!!!




Stor klem fra Nina!

115 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken med 1 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Kjempe fin serie!
    Henger meg på med 1 lodd :)

    SvarSlett
  3. Tar to lodd jeg!
    Tvi tvi! :)

    SvarSlett
  4. Juhuuuu, håper på ny vinnerlykke hos deg, Nina!
    2 lodd til meg takk! Dette var en flott giveaway!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. å har ønska meg sånn lenge og :) Blir med å tar 1 lodd, for å vere følger på bloggen :))

    SvarSlett
  6. Så klart jeg blir med Nina.
    Full pott !
    Superflott giveaway!
    Ha en fin kveld!
    klem Anne

    SvarSlett
  7. Jeg prøver vinnerlykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  8. Jeg er med og trekker 3 lodd!
    Har ett sett i gjennomsiktig, men kan gjerne ha ett sett til:)))
    Klem Veronica

    SvarSlett
  9. Kjempeflott denne serien!! Ja, jeg ønsker meg:) Prøver lykken med 3 lodd.
    Klem

    SvarSlett
  10. Blir med på sommer - give-away :)
    3 lykkelodd på meg

    ønsker deg glade sommerdager og lyse sommerkvelder :)

    SvarSlett
  11. Jeg blir gjerne med, og trekker to lodd (følger og bloggroll)..

    Ha en fin kveld Nina!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  12. Vil gjerne være med med 1 lodd :)

    ninaelisek@gmail.com

    SvarSlett
  13. Blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd. Kjempefin premie.

    God mandagskveld videre!

    SvarSlett
  14. Den serien er så fin - jeg melder meg på med 2 lodd!

    SvarSlett
  15. Jeg vill gjerne være med
    Tar full pakke og håper du får ei fin uke :)

    SvarSlett
  16. Fiiine :)
    Tar gjerne 2 lodd hos deg :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  17. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, følger av bloggen og kommentar. Krysser fingrene for denne flotte premien.

    Tipser også om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  18. Ja, disse er fine.... og ikke minst praktiske til uteliv i haven mm.
    2 lodd på meg.
    fortsatt god sommer,
    klem TOVE

    SvarSlett
  19. Hei Nina.
    Takk for alle hilsener.
    Isen din ser fantastisk god ut.
    Kjempe flott giveaway, jeg tar full pott.
    Krysser fingrene.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  20. Ooooh:D Kommenterer og har deg i bloggrullen:D

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D
    Og så koselig at du ville være med inne hos meg også!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  22. Disse er så lekre...

    Full pott på meg:)

    Tusen takk for fine ord fra deg;)

    Nyt uken du også:)

    Her går de i kles vask etter endt ferie:)
    Vil ingen nede ta:)

    Klem
    Linda:)

    SvarSlett
  23. Trekker 3 lodder og ønsker deg en flott sommer! :-)
    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  24. Trekker meg ett lodd og krysser fingrene, kjempefint sett :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  25. Hei.

    Denne har jeg også loddet ut og angret etterpå. Nå prøver jeg meg hos deg med 3 lodd. Følger, link og bloggroll.

    Krysser fingrene.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  26. vil gjerne være med. flott premie. jeg tar 2 lodd. linker til facebook og er følger av bloggen din.
    håper jeg vinner:)
    mvh hege venger

    SvarSlett
  27. Jeg blir med . 2 lodd. Følger og bloggrull og kommentar. Ha en fin tirsdag

    SvarSlett
  28. Hei! Blir veldig gjerne med på trekning og trekker 2 lodd, følger og bloggroll:)
    Du de små flaskene fikk vi utdelt på et bloggtreff vi var på....de var desverre ikke til salgs :( Syns og de var så søte, derfor tok jeg med min hjem :)

    SvarSlett
  29. jeg tar ett lodd som følger av deg! Klem B

    SvarSlett
  30. Kjempe flott gave! Det hadde kommet godt med her nå med 2 små :)
    Er følger og delte på facebook (Helene R Larsen) - så det skulle vel bli 2 lodd da kanskje?
    Ønsker deg en flott dag videre!
    riola@live.no

    SvarSlett
  31. Jeg blir med å tar 2 lodd, for å vere følger på bloggen og delte på facebook.
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  32. Åh så fine de var!! :) Det blir 3 lodd på meg da.. Krysser fingre :D
    { Natalie }

    SvarSlett
  33. Så fine de var,to lodd på meg:)
    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  34. Vil gjerne ha 1 lodd, de var kjempefine.
    Hilsen Mona, mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  35. Hei! Jeg vil gjerne ha 2 lodd av deg=)

    1.lodd: Følger av min blogg ninasskater
    1.lodd: link dette innlegget til bloggen din

    SvarSlett
  36. Jeg tar med to lodd og linker på FB.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  37. Er allerede følger og du ligger i bloggrullen så det blir 2 lodd på meg:)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  38. Nydelig premie:)
    Jeg trekker 3 lodd jeg da:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  39. Flott premie, jeg tar 3 lodd med glede:)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  40. Så gøy med en sommergiveaway;)
    Jeg blir gjerne med i trekningen,3 lodd på meg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  41. 2 lodd(følger og delt konkurransen på fb) :)
    lyst på dette settet i grønt, d er bare helt nydelig<3
    klem Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Flott give away tar 1 lodd på følger. Tangvald78@hotmail.com

    SvarSlett
  43. 2 lodd :) Følger og linker på FB
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg tar gjerne 2 lodd :) fulgt og delt på face :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Lekkert sett, jeg blir med å tar 3 lodder.

    SvarSlett
  46. Jeg deltar med 1 lodd som følger :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Tar 2 lodd :)
    Marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg kaster meg med og tar tre lodd. Tenk så gøy det hadde vært og vunnet denne på selve bryllupsfest-dagen vår♥

    SvarSlett
  49. Hei på deg;)
    Jeg er med og tar 3 sommerlodd;)
    Nyt dagen;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  50. Jeg blir med på to lodd:) Link og følger:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  51. Jeg blir med på to lodd:-)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  52. Det ønsker jeg meg! Jeg er med på 3 lodd :)
    Fortsatt god sommer! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  53. Juhuuu, jeg blir med, og trekker 3 lykkelodd:)
    Ha en fin fin kveld Nina:)

    Klem Line

    PS: Herlig bilde av deg og den tøffe koppen i innlegget over:)

    SvarSlett
  54. Jeg blir med på ett lodd.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  55. Hei! Jeg trekker ett lodd for å linke på bloggen min. Tipser samtidig om gavedrysset på min egen blogg. :)

    SvarSlett
  56. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  57. Følger og har delt! Er såpass ny at jeg ikke vet hva bloggrull betyr, men krysser fingre!

    Elise
    ekstraposteh@yahoo.no

    SvarSlett
  58. Jeg trekker 3 lodder :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  59. 1 lodd på meg, deler på facebook :)

    SvarSlett
  60. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Jeg følger deg allerede og du ligger i bloggrollen i Lykkelig med Liten-bloggen. Her er innlegget. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-ninas-skatter.html

    God sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  61. Jeg er med :D
    har ikke blogg, men har delt på facebook :)
    så da blir det 1 lodd på meg :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  62. Dette ER så flott!! Har siklet etter det en stund, men prøver meg med 3 lykkelodd i give awayen din før jeg eventuelt løper og kjøper det.

    Ha en koselig tirsdagskveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  63. Du er utrolig raus..! Jeg har fulgt bloggen din en god stund, så det blir et lodd på meg:)
    Nyt resten av kvelden.
    Klem Kirsten :)

    SvarSlett
  64. Jag är gärna med, jag tar 1 lott.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/20-juli-giveaway.html

    SvarSlett
  65. Jeg trekker 2 lodd og krysser fingrene! Ønsker meg veldig den premien :) Fortsatt finfin tirsdagskveld! Klemmer

    SvarSlett
  66. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg vil veldig gjerne prøve vinner lykken.
    ( \_/ ) Jeg følger bloggen din og jeg deler
    (=’.'=) på Facebook da jeg ikke har blogg..
    («)_(«) Ønsker deg og dine en kjempe fin sommer..
    Stor varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Altså jeg trekker 2 lodd :)
      Ser jeg har glemt og skrive det ;p
      Jeg deler i dag igjen jeg :)

      Ønsker deg en videre fin sommer :)

      Slett
  67. Du har så koselig blogg :) Hadde vært moro å vunnet da, ha en god sommer :)

    mrolfsen@live.no

    SvarSlett
  68. Følger bloggen din og deler :) mrolfsen@live.no

    SvarSlett
  69. 2 lodd :-) Tøffe plastmugger og glass der !!!

    mail adr: plosella_38@live.com

    SvarSlett
  70. ...please enter my name....
    2 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  71. Herlig premie! Jeg prøver lykken med 3 lodd.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  72. Full pott til meg.
    Er følger, og du er allerede i bloggrullen min, og selvfølgelig linker jeg :)

    SvarSlett
  73. Jeg prøver lykken med 3 lodd :)

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  74. Så flott! Jeg tar ett lodd (for følger) og krysser fingre og tær :-)
    God sommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  75. Hei! Superfin giveaway!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd; følger og linker fra egen blogg :)

    SvarSlett
  76. 1 lodd tilmeg. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  77. Jeg trekker to lodd.

    Ha en flott sommer!

    SvarSlett
  78. Herlig give away du har, prøver lykken med full pott!!

    Klem Agnes

    SvarSlett
  79. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg prøver lykken og trekker 2 lodd.
    ( \_/ ) Jeg følger bloggen videre og
    (=’.'=) Jeg har delt på Facebook ;)
    («)_(«) Kjempe flott premie,så utrolig bra og ha noe slikt nå
    som man sitter mer ute om dagene.. Har knust noen glass allerede i år
    så ett slikt sett hadde virkelig kommet godt med...
    krysser fingrene og håper :D
    Ønsker deg en fin uke og en videre fin sommer...
    Sommer hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg prøver meg med 1 lodd jeg:) Nydelig blogg foresten, og for et flott Rosendahl sett:)

    Mailen min er juliecharleen@gmail.com

    SvarSlett
  81. Jeg hiver meg på og trekker 2 lykkelodd:)

    SvarSlett
  82. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd :-)

    Lisa

    SvarSlett
  84. Et sånt sett har jeg også ønsket meg lenge! Jeg er en følger av bloggen din fra før, så jeg prøver lykken med 1 lodd takk :)

    Ønsker deg og dine en fantastisk sommer!

    SvarSlett
  85. Hei på deg :-)


    Vil gjerne få være med på giveawayen :-)
    Følger og delt link på facebook og takker ja til 2 stk lodd.
    Har desverre ikke blogg. Ha en riktig GOD SOMMER!

    Sommerhilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  86. Prøver lykken med 1 lodd! :)

    Katrine

    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  87. 1 lodd på meg!

    Hilsen Daniel :)

    Mail: daniel-haug@hotmail.no

    SvarSlett
  88. To lodd på Bergensjenta =)) Klem

    SvarSlett
  89. Prøver lykken med 2 lodd, ett som følger og ett for å linke på facebook :-)

    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  90. 2 lodd :) er medl av sia di på face, og deler på face :) marianne storvik! ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  91. Da er jeg med! Har linket deg på facebok, så det blir vel et lodd? Fikk ikke til å følge, men jeg har hvertfall prøvd :)

    SvarSlett
  92. Hei.
    Super blogg og flott gave. Ønskes veldig med 1 lodd.
    tonjealm@hotmail.com

    SvarSlett
  93. 1. Lodd-linket på Facebook:)

    Christinelilleloekken@gmail.com

    SvarSlett
  94. Har ikke blogg, men har likt deg på facebook.

    2404@hotmail.no

    SvarSlett
  95. Så fin give away, jeg blir gjerne med :) Trekker to lodd :)

    Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  96. For en herlig giveaway :) Jeg har jo ønsket meg ei slik blå
    mugge, og med 4 glass til er det jo midt i blinken :))
    Krysser fingre og tær med 2 lodd (følger og bloggrull)
    Klem fra Laura

    SvarSlett
  97. Må jeg deltage med 2 lodder?

    Mvh
    Trine

    SvarSlett
  98. 1 lodd på meg :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  99. 1 lott :-)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/july/tillbringare-och-glas.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!