tirsdag 24. april 2012

Dilla på dille

Helt siden jeg var lita jente, har jeg elsket fine dille- ting.
Jeg kunne sitte flere timer og lage forskjellige ting hjemme.

Jeg sydde mine første gardiner da jeg gikk på barneskolen.

Nå ser jeg Charlotte har arvet min dille-men det er jo bare gøy.

Når hun ikke har besøk av venninner,pynter og rydder hun på rommet sitt.










Hva skal det bli av disse sysleriene tro?
Når jeg først liker en ting, så handler jeg dobbelt opp..som dere ser:)
Alt fra søstrene Grene.(Små bokser lagd selv).

Jeg har fått MANGE henvendelser etter jeg viste frem de hjemmelagede valnøtt og hermetikk-boksene tidlig i forrige uke.
Valnøtt-boksene er malt et strøk med maling og hermetikk-boksene to strøk med vanlig maling:).

P.s: jeg er så sliten og trøtt fortiden,noen som har noen energi tips?


7 kommentarer:

  1. Lekre farger, og ja det er kjekt å dille. Jeg liker også å dille og ser at jenta mi også har det i seg:-) Likte veldig godt blikkboksene dine:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Ingenting er bedre enn når barna har lik hobby som mammmaen =)) I LOve it.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hærlige farger :) fin mintfarge på stolen i innlegget under foresten.
    Vi diller mye her i huset også :)
    For energi er ingenting bedre enn en tur ute i frisk luft ;) et enkelt og billig tips.

    Klem

    SvarSlett
  4. Koselig og dille litt:)
    Her var det også mye dilling og rydding på rommet - FØR!!
    Nå er hun tenåring, og skifter klær 4 ganger om dagen, slenger de fra seg på rommet og iler videre ut med venninner og venner ♥
    Hadde håpet hun ble litt "huslig" og ryddig jeg, men neidaaaa, hehe:)

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  5. Så nydelige bokser:) Koselig å ha litt å pusle med hele tiden syntes jeg:)

    SvarSlett
  6. Koselig å ha interesse av å dille litt =) Fine bilder!

    SvarSlett
  7. Så søte bokser:) Kos med litt dill:)
    Håper du har en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!