lørdag 25. februar 2012

Er du bitt av basillen?

Jeg mener selvsagt DYMO basillen:)
Ved å merke alt man har i huset.
I skapeT på kjøkkenet har jeg alle produkter i esker.Alt er merket med navn.


Har dere merket noen av deres ting hjemme?

kLIKK deg inn til Maia FOR FINE FORSLAG, ELLER BLI MED I UTFORDRINGEN:)

P.S IKKE GLEM MIN NYE GIVEAWAY, DER KAN DU VINNE DEKORTAPET,STELTON KANNE OG BLI MED I TREKNINGEN AV EN TOLIX,FAKTISK:)
KLIKK DEG INN HER FOR OG BLI MED PÅ GIVEAWAYEN MIN:

http://www.ninasskatter.com/2012/02/giveaway-vinn-tolix-stol-valgfri-dekor.html#comment-form


Klem:)

6 kommentarer:

  1. Jupp lider av det samme her:)Ikke så mye nå i det siste men har vært ja.
    Kjekt med system i sakene..
    Fin lørdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja, jeg var der helt til dymomaskinen min gikk i stykker. Tror jeg må ha en ny en altså. Helt genialt til å merke saker og ting.

    Ha en flott lørdag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Dårlig med merking her gitt. hihii
    Smellfine bilder fra spiseplassen. Virkelig vakkert.
    God helg!

    SvarSlett
  4. For en kul ide!:)Ble jo kjempestilig..:)Husker jeg hadde en slik før i tiden og brukte den flittig..:)Men må gjerne skaffe meg en ny igjen:)Kunne trengt det siden jeg aldri husker hvor jeg legger noe..:)
    Håper du får en fin helg:)
    God klem

    SvarSlett
  5. Veldig kjekt å merke ting, også er det jo så fint:) Her er det to Dymo-masiner i hus, men jeg er veldig veldig dårlig på merking.. forløpig er de kun brukt på dvder ol..men må nok skjerpe meg,for synes det er så fint hos andre:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hehe, måtte le litt när jag läste detta inlägget! I helgen gick jag nämligen till inköp av en sån här DYMO. Nu ska ting merkes!!! hehe

    Önskar dig en fin start på veckan! Kram Joy

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!