mandag 11. april 2011

zzzzzzzzzzzzzzzz

Selv om jeg er veldig glad for at jeg har en jobb å gå til, må jeg ærlig innrømme at i dag var det skikkelig vanskelig å stå opp når vekkerklokka ringte kl 06.30.
Mandagen er alltid en hard dag å stå opp for b. mennesker slik som meg.
Jeg elsker å sove...det beste jeg vet..blir nok ALDRI vandt med å stå opp om morgenen.
Hva med dere..er dere morrafugler eller Soveglade mennesker slik som meg?

Er skikkelig trøtt enda, så blir nok ikke sene kvelden på meg i dag..

Nå har vi nettopp hatt besøk av arbeidsmenn...vi har en del småting igjen som vi skal male og et vaskerom som vi snart må få ferdig .Flisene på kjøkkenet skal de også ta.
De kunne ikke begynne før i Mai..men, men bedre sent en aldri.

Chris har forresten kjøpt seg en liten hvit smart bil...ha,ha syntes de er litt kule jeg. Plutselig stod den i gården vår. Et lite impulskjøp. Jeg har en BMW X5 til vanlig, så vittig når de står vedsiden av hverandre i gården vår...tuppen og lillemor sier jeg bare:)
I morra skal jeg kjøre mini en til jobben..blir spennende.





Deilige senger fra fine Vitarommet!

Klem Nina




13 kommentarer:

  1. Ugh ja mandags morgen er ikke alltid glad-morgen :) jeg pleier å funke ganske greit etter en kopp te, men på mandager er det akkurat som kroppen må re-startes.

    De soverommene var virkelig skjønne!

    SvarSlett
  2. Sååå koselig med nye folk innom bloggen :) Det er alltid like stas :) Koselig blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Mandags morgenen er alltid tung..Gått litt i svime på jobben i dag:0)
    Flotte bilder du viser.
    klem

    SvarSlett
  4. Jeg er B-menneske på min hals.
    Har blitt litt bedre de siste årene da, men det skyldes ungene. De står jo opp før fuglene fiser... Vi snakker om i 6 tiden.
    Gleder meg til de blir tenåringer, og jeg må dra dem opp av sengen.

    Nydelig soverom. Kunne godt tenkt meg å sover i en av de rommene ja:)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  5. I hate monday morning! oderwhise I love friday afternoon!..
    Nice beds! I'd like to have my bed so ordinate like this ones.

    La Chola.

    SvarSlett
  6. Jeg er vel igrunn egentlig et A menneske. Men nå som jeg straks er høygravid og ikke får noe særlig go søvn om natta, så blir jeg mer og mer et B menneske.. hehe.

    Fantastiske senger du viser bilder av, kunne ha krøpet oppi enhver av dem.

    Ha en strålende uke.

    SvarSlett
  7. Så helt klart b- menneske og blir faktisk fysisk dårlig av å stå opp før 08 ;)))
    Tenker på å legge meg tidlig ofte , men det går dårlig ...

    Ha en super uke du , klem fra Langenes !!

    SvarSlett
  8. Vekkerklokken er etter min mening et torturinstrument som burde avskaffes jo før jo heller. :)

    SvarSlett
  9. Hei og tusen takk for koselig hilsen inne hos meg :-)

    Kikker gjerne innom deg igjen!

    Synne

    SvarSlett
  10. Jeg er et B-menneske som skulle ønske jeg var A-menneske, hadde vært så mye enklere å tilpasse seg hverdagen slik som den er lagt opp da.;) Men jeg er som regel glad i mandager. Jeg jobber mest i helgene, så når mandagen kommer kan jeg sove lenge og bare slappe av.;)

    SvarSlett
  11. Å det er tungt å stå opp tidlig... Vi er bortskjemt med barn som sover lenge... men imorgen har jeg tidlig vakt så da er det opp 06.30! Kjenner jeg gruer meg alt...
    Hvordan var det å kjøre mini idag? :)

    SvarSlett
  12. Hei Nina.
    Så koselig at du fant bloggen min (for en stund siden, jeg er bare litt lite innom blogger for tiden) slik at jeg igjen oppdaget din.
    Mye fint på bloggen din, så jeg legger meg til som følger.

    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem Chiline

    SvarSlett
  13. Tusen takk for fine meldinger.og nye følgere:)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!