mandag 12. august 2013

Forandring fryder og dårlig søvn!

I dag har jeg fri fra jobben og dagen har startet tidlig.
Først hadde jeg time (supertidlig) på sykehuset hos en ernæringsfysiolog.
Men egentlig ganske greit å komme seg opp såpass tidlig når man har fri.
Har allerde rukket å vaske og jogge så det er deilig.
Har til og med ommøblert litt i stua.
Blir aldri enig med meg selv hvor sittebenken er finest.
Her, (som vist på bildet) eller sammen med det store spisebordet.
Men forandring fryder.


En liten forandring:)

 
Akkurat nå kjenner jeg meg super trøtt-farlig å sette seg ned.
Jeg som alltid har hatt så godt sovehjerte har begynt å få problemer med å sove på kvelden.I går ble klokka 03.00 før jeg sovnet.
Ikke noe gøy-Har dere noen gode tips-vil ikke ta sovepiller.

Ha en fin dag da!

11 kommentarer:

  1. Nina, du har det såå vakkert!
    Hjemmet ditt er vakkert og delikat som du :)

    Ønsker deg en fin ny uke, søte deg!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig du har det her. Liker selvsagt godt plakatene dine...nydelige:)
    Jeg har også fri i dag, vanskelig med barnepass nå i overgangen til skole å SFO....men, det er sååååå deilig med en fridag. :) nyt den kjære deg, men ikkje glem å lade opp batteriene dine.
    Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så deilig å få gjort mest mulig ut av fridagen:))
    Kjempefin spiseplass,nydlige farger!
    Ha en fin dag:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  4. Du har det så vakkert og nydelig rundt deg:)kjenner til det med omøblering,har alltid lyst å forandre litt!
    Håper du får sovet til fin tid ikveld,eg har det problemet visst eg blir vekt på natt så tar det lang tid før eg sovner igjen og søvn er viktig!

    Fin ny veke til skjønne deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Koselig stuekrok du har der. Så lys, fin og delikat!

    Og du...for en flott blogg du har! Hit kommer jeg gjerne tilbake ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av det fine hjemmet deres :) dårlig med søvn tips herfra har ikke problemer med det! Håper det snur og at sovehjertet kommer tilbake.

    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Så fint du har det! Blir veldig inspirert av bloggen din. :-)

    SvarSlett
  8. Heia! Kjempefin blogg du har!! :) Bare lurte på hvor du har kjøpt bildene som henger på veggen over bordet? Klem

    SvarSlett
  9. Hei! De kan bestilles hos meg. Send Mail på ninarefstie@hotmail.com om pris info osv

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!