søndag 21. juli 2013

KRISE!! Hva gjør jeg nå?

Nå er jeg hjemme igjen etter to uker med fantastisk ferie.
En uke uke har vi vært i Danmark og en uke i Tunisia.
Vi har hatt det helt fantastisk.
Det som ikke er så gøy,er at all bagasjen er borte.
To stappfulle kofferter med sommertøy er forsvunnet på flyplassen.
Hva gjør jeg nå,jo jeg kan bare vente på telefon om at den er kommet til rette.
Har noen opplevd det samme???
Jeg Blir så lei meg.
-Bilder fra ferien kommer.

Her er noen sommerbilder fra hjemmet mitt.

Gjesterom:

 
 
 
Litt fra Lottas rom:
 
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Så godt at dere har kost dere på tur!
    Og utrolig kjipt at kofferten har tatt seg et ekstrastopp et sted - krysser fingrene for at den dukker opp. Den gjør heldigvis som oftest det :)
    Min ble borte på vei til Brussel en gang - siste gang jeg legger laderen til mobilen i kofferten for å si det sån... Men batteriet holdt heldivis de 2 dagene den brukte på å komme etter!

    Nyt den nye uka som straks er her :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  2. Så härligt att ni har haft det bra! Tråkigt bara med resväskorna, hoppas verkligen att de kommer hem till er snart!

    Sommarkram Johanna

    SvarSlett
  3. Så fantastisk ferie dere har hatt da:)) det er nydelig i Thunisa, var der selv for mange år siden:))
    Det ordner seg nok med bagasjen. Eg har aldri selv mistet den, men det ordner seg alltid. :)) ha ein fortsatt fin sommer. Masse klemmer fra Ann Elin :))

    SvarSlett
  4. Nina
    Håper bagasjen deres kommer raskt til rette.
    For en heldig liten prinsesse som bor på dette skjønne rommet.
    Vakker hage i forrige innlegg.

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Jeg har mistet den flere ganger, og den har kommet til rette hver gang :) De sa på flyplassen her i Alta at det var utrolig mye feil leveringer nå, pga det er så stort trykk på gardemoen. Men det ordner seg stortsett bestandig! Den er kanskje kommet til rette allerede? :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Håper bagasjen har kommet til rette :-) Nydelige bilder fra et vakkert hjem! Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Takk, den kom heldigvis tilbake - en uke etter da!

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!