tirsdag 23. april 2013

Gotta loooove it!


Nå var det godt å få av seg høye hæler og finkolen.
Ingen ting er som å sitte i en myk morgenkåpe:)
Meg og Chris har nettopp vært på Kilden å sett Evita.
Etterpå skulle vi egentlig på klubben (som Chris er medlem i) å ha god mat,men det ble litt sent midt i uken så vi gikk direkte hjem.
-Gøy å finne på litt koselige ting i ukedagene også.


Til helgen skal jeg kjøpe masse pom pommer å pynte opp barne romene med.De er så fantastisk fine-enige?



Nå skal jeg snart ha en BIG make over på bloggen- det trengtes-flau!!!

Ha en fin kveld videre!

4 kommentarer:

  1. Høres gøy ut å ha vært på Evita.
    Kjekt med litt kos midt i uka og .
    Kjempesøte bilder ..blir nok skikkelig fint på barneromma.
    fortsatt fin uke Nina!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Så herlig å være ute og kos seg,kjekkt det i veka og,kjempegodt å få av seg finklærna og kose seg i lettere klær;)
    Så fint med pomponger,det kunne eg tenkt meg litt av!
    Fine onsdag til deg nina❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Det er så lekkert med Pom Pom´er <3
    Hvor tar du turen for å få tak i?

    Birte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenkte å stikke innom gave og interiørhuset i søgne

      Slett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!