mandag 11. februar 2013

TRENGER viktig HJELP!!!

Disse søte papp-krusene fant jeg på Clas Ohlson for en billig, billig penge kun 29 kr for en 50 pax..billig???

Kule krus Clas Ohlson 29 kr for en 50 pack


Ellers er jeg så utrolig trøtt fortiden, finner ikke godformen.
Har til og med tatt masse blodprøver hos legen,men alt var fint.

Hva kan jeg gjøre,må få opp energien min igjen.
HAR DERE NOEN GODE TIPS???
Egentlig burde jeg vært på trening,men orker ikke.
Jeg har innen en time drukket tre kopper kaffe for å komme i treningsform-men jeg sitter her enda gitt...

BURDE,BURDE..TIL HELGA KANSKJE??? -DET ER MITT SLAGORD FORTIDEN-IKKE BRA!!!  

 Et reprise bilde av stuen min:)

Ha en fin kveld!!! 


12 kommentarer:

  1. Hmmmm....når jeg var slik manglet jeg B12, noen sprøyter måtte til :)

    Håper du finner formen.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Huff, ikke greit å være uten energi...
    Håper formen kommer seg etter hvert som vi går lysere og varmere tider i møte da ♥
    Har du prøvd druesukker forresten? Finnes på apotek og helsekost.
    Hjelper kanskje bittelitt ;)

    SvarSlett
  3. LYS OG LUFT,ut på tur.Ikke så vanskelig, å utrolig godt etterpå.
    Ta med en turvenn/venninne:)Kan anbefales,gjerne med kamera i lomma:))Mange flotte motiver ute nå.Lykke til!

    SvarSlett
  4. Hei igjen Nina... ta en tur i Baneheia eller Jegersberg:))

    SvarSlett
  5. Det hørtes ikke kjekt ut. Jeg har ikke noen gode svar, men prøv litt floradix.
    Håpet uansett at du snart får energien tilbake.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  6. Hvordan spiser du? Jeg vil anbefalle deg å ta tilskud av vitamin-d som er det vitaminet vi som regel får litt for lite av nå i vintertiden, og tilbring en halv time til en time utendørs mens det er lyst. Om ikke mer, så gå en liten tur. Du trenger ikke å trene aktivt, fordi det ofte kan gjøre deg mer sliten. Jeg vil også anbefalle adaptogene urter, de gir energi når du trenger det, men hjelper også en stresset kropp å roe seg ned. Rosenrot har hjulpet veldig fint for meg.

    SvarSlett
  7. Høres ut som meg nå i 4 mnd!:( Men jeg sliter med lave jernlagre og liten blodprosent..så det bra ut til deg? Kan være vitaminer da! Propper meg full av dem jeg:P Nå når det er lyst og fint vær ute merker jeg hvor mye energi jeg får av bare å være ute..så denne mørketiden vi begynner å legge bak oss har tært på kroppen!

    Gjør ting som gjør deg glad, så blir det lettere å gjøre disse "må" tingene etterhvert:) Håper det ordner seg:)

    pappkoppene var kjempetøffe:D Klem!

    SvarSlett
  8. Så kjedelig :/ Tenkte på b12, men hvis de har testet det så er det jo ikke det. Testet de d-vitamin og jern også? Håper formen blir bedre snart, kjipt når alt er et ork.
    Stilige kopper!

    Ønsker den en flott dag, søta :) Klem

    SvarSlett
  9. Hei på deg:-) Ikke noe godt å gå så lenge og være upplagt. Jeg er også som deg, burde-til-helga-kanskje... Frisk luft og mosjon, drikke nok vann, unngå for mye sukker og hvetemel og nok søvn er en begynnelse. Anbefaler gode vitamin/mineral tilskudd med høye verdier. Det som er anbefalt dose i Norge er MYE lavere en en terapautisk dose som trengs når kroppen sier i fra at den ikke har det bra. Spirulina skal være bra, men har ikke prøvd selv. Kanskje en naturmedisiner, homeopat, naturopat el. kan hjelpe deg videre:-) Ønske deg masse lykke til og god bedring!

    SvarSlett
  10. Kanskje du bare trenger å slappe av litt?:) At du krever for mye av deg selv?nei,jeg vet ikke..eller trenger du litt vitaminer?
    Ikke godt når man har det slik...:/Håper uansett du kommer deg snart..!:)
    Mange gode klemmer til deg:)!

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!