tirsdag 20. november 2012

For barnslig!

I dag har vi ryddet ut tre søppelsekker med  ting fra Lottas rom.
Plutselig er alt for barnslig for henne:)
Litt rart at hun ikke vil leke så mye med barbie lengre,hun har jo hele rommet fullt av dem.
Dette fine barbie huset er bare 10 mnd gammelt og veldig fint brukt.
Lotta vil selge dette huset.
Så hvis noen er int kan dere sende mail til ninarefstie@hotmail.com
Huset inneholder også litt småmøbler og heis.
(Tror det kostet rundt 1200-1300 kr da vi kjøpte det)




 




Hun ser jo litt interessert ut i huset enda da, spør du meg:)

Nå sitter jeg å motiverer meg selv til å hoppe på treningssykkelen i 2.etg...
Kjedelig der og da, men utrolig deilig når man har syklet av seg noen kalorier.
Er dere flinke til å trene?

8 kommentarer:

  1. Ja slik er det bare barna våre vokser:)

    Hadde jeg ikke hatt dukkehus skulle jeg jammen kjøpt dette:)

    Nyt kvelden søte:)

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  2. Hvor gammel er hun? Ville vurdert å bare ryddet bort tingene for en periode. Her er det i alle fall slik at om de er lei og vi tar bort ting en stund er det akkurat som en ny gave når det tas frem igjen.

    Ha en fin kveld
    klem,

    SvarSlett
  3. Eller gjem det på loftet til barnebarna kommer:))
    Ha en fin kveld.
    Håper du hadde en fin "tur" på sykkelen, alltid godt etterpå hvertfall.
    Klem

    SvarSlett
  4. Litt dårlig til å trene her ja :D Eg veit det er litt vemodig når ungane veks frå leikane sine, men tru meg nye leikar kjem til :D

    Klem!

    SvarSlett
  5. For et fantastisk flott barbiehus, nesten så man har lyst til å være barn igjen - hi, hi :-) Man må ta noen skikkelige rydderunder innimellom. Plutselig er de for store til både barbie og biler. Minstemann blir 7 år neste fredag, snart må vi nok kvitte oss med både brio og playmo tenker jeg.

    Her er det smått med trening, men i dag har jeg faktisk vært på spinning. Deilig når jeg er ferdig, men motivasjonen er lik null!

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Her fikk jeg plutselig beskjed om at Lynet Mcqueen ikke var kult lenger. Så de vokser til ja :)

    Gikk det bra med treninga? Jeg er ganske flink til å trene, men er litt slappere med å komme meg ut om kveldene nå som det er mørkt og kaldt må jeg innrømme.. Hadde vært kjekt med noen treningsapparater hjemme.

    Ønsker deg en fin dag :) Klem

    SvarSlett
  7. Hehe...de blir så alt for fort store!!:)
    Årh...ja der sier du noe...jeg har planer hver dag om å BEGYNNE å trene igjen.....
    Men det er bare det å komme i gang....:)Tenker mer på jul og julekos og kaker akkurat nå må jeg innrømme...hehe...:/
    Ønsker deg en fin kveld!:)
    God klem:)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!