søndag 28. oktober 2012

Hæla i taket og nesa i sky:)

I går hadde jeg besøk av 10 herlige 
venninner.Vi hadde en litt forsinket bursdagsfeiring , for meg:)
For en kveld og for en GJENG.Jeg må være verdens heldigste som har så fine venner rundt meg.Lenge siden jeg har hatt det sååå utrolig gøøøy:)
Må jo nesten dele litt gladbilder med dere.
Se flere bilder fra festen? klikk deg inn til fine frøkna Kristina andersen
http://www.kristinaandersen.no/?p=19662#respond 

Slik feirer man bursdag i Kristiansand by,hæla i taket og nesa i sky:)





Ninas skatter ble bombandert,puter og ting overalt...thi,hi jenter på sitt beste:)
Champis mååå til:)
Chris har handlet til meg, igjen..LYKKE!
Litt nytt i samlingen min, thi,hi.
Skal snart vise dere alt han han har kjøpt til meg på LOUIS i Oslo:)

Fikk også masse fine gaver av jentene mine i går,heldige meg altsår.

Nå skal vi slappe av litt før jeg skal hente skjønningene mine som er på overnatting hos min gode pappa i Søgne.

I neste innlegg kommer det en ny giveaway her hos meg..følg med.

Gjorde dere noe gøy i går forresten?

Ha en fin,fin søndag så lenge:)
Klem fra meg. 
P.s : Se opp for skrivefeil:)




4 kommentarer:

  1. NESTE GANG KOMMER OGSÅ JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hi hi hi, det ser virkelig ut som en mega gøy kveld.
    Men kjære Nina, hva var det i eskene??????
    Jeg og min kjære lille Mari (10) har hatt shoppe helg i Stavanger og bare kost oss mens guttene var på skole tur ( far og sønn).
    Ellers hadde jeg jo kommet så klart.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så stas!!
    Tipper det ble go'stemning ja:))

    SvarSlett
  3. Så herlig feiring! Akkurat slik ei flott jente som deg skal feires :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så gøy, fine dere er! Ser ut som dere kosa dere :)

    Gleder meg til å se hva du har fått og give-away :)

    Klem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!