onsdag 1. august 2012

Hvordan skal jeg kunne velge?

I går var jeg så utrolig heldig å vinne første-premien hos http://hvit-romantikk.blogspot.no/
Jeg kan faktisk velge ei valgfri lampe fra House doctor.
Jeg vet godt at dette er et luxus problem, men de har så mye fint at jeg sliter med valget.
Derfor trenger jeg deres hjelp...
Hva tror dere hadde passet inn hos Ninas skatter?
Tror det blir en av disse:

 Det er bare sååå kuuult.Digger disse to første lampene, men hvilken av dem er kulest..?

Disse er bare så fine, men hvilken av disse to siste lampene er finest?

Jeg føler meg så heldig, og gleder meg til en av disse kommer hjem til meg snart!!!

Takk til søte Anette og Design belysning. 


P.s:Ser jeg har fått over 600 følgere.Det gjør meg glad.Håper dere vil trives hos meg.

18 kommentarer:

  1. Oj, så gøy! Vanskelig valg.. Skjønner du har problemer med å velge!
    Likte nr 2 og 3 best tror jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Åh vilken tur du har!:) kompensation för fortkörningsboten;) Hag hade utan tvekan valt nr 2! Älskar den!

    Ha en fin dag, det skall bli kul att se vilken du väljer:):)

    Tack för kommentaren hos mig:)

    Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Grattis!
    Alltid morro å vinne :)
    Må innrømme at jeg er hodestups i den siste lampa... Den er bare lekker.... hihi!
    Gleder meg til å se hva du velger:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Så heldig du har vært:-). Av lampe 1 og 2 likte jeg den første best! Ellers var den siste også flott! Lykke til med valget:-).

    Klem

    SvarSlett
  5. Da husket jeg riktig! Du hadde vunnet! Det var vel en fin oppmuntring etter frustrasjonen!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse Nina, du har vinnerlykke du:)
    Jeg hadde valgt den første lampen, den er KNALLKUL!!

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  7. Lucky you =))) VANSKELIG:::: Lykke til klem:))))

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse Nina!:) Wow, så heldig du er;))
    Veldig vanskelig valg, så skjønner at du ikke klarer å bestemme deg med en gang ja:)
    Fin kveld videre lucky you;)
    Klem

    SvarSlett
  9. ÅÅÅ skal si du har vinner lykken med deg.
    så gøy.
    uten tvil lampe nr 1. passer inn i alle stiler, den er super tøff. som du.
    stor klem fra karianne
    har du fått vasen fra meg?

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye... ikke noe enkelt valg nei... klarer ikke engang gi et tips.
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  11. oi så rart i samme øyeblikk har vi sendt hverandre en hilsen, telepati eller hva Nina
    ha en fin kveld stor klem til deg bloggvennen, gleder meg til posten kommer

    SvarSlett
  12. Oi oi !! Så heldig ;)
    Ikke et enkelt valg det der..så fine alle tre. Troooor jeg hadde gått for nr.2!

    Gratulerer med mange nye følgere !

    SvarSlett
  13. Wow!!Du har vinner lykke altså:)

    Grattis:)

    Hadde valgt den første:)

    Takk for fine ord fra deg:)

    Nyt morgen dagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. Oi for en flott premie du har vunnet her!!!! Men du har vunnet inne hos meg også, på min give away Mitt lille slott, så vis du sender meg en email, så forklarer eg hvordan du skal få din premie!!

    SvarSlett
  15. Hei:)) DEn er veldig fin, hun har begge trekkene så veldig greit å kunne skifte farge...

    Den er god å sitte i, men vet hun ikke er så fornøyd med den da sitteputene er i dun og går lett sammen.. de blir veldig skjev og det gikk fort..

    Klem

    SvarSlett
  16. Uten tvil lampe nr 2! Knalltøff kontrast i hjemmet ditt ;))

    Hilsen Renate :)

    SvarSlett
  17. Grattis, så heldig. Hadde valgt den flrste. Venter selv på noen lamper jeg har bestilt derifra, masse fint!!
    Så fin sofa du har kjøpt, gøy m salg!!
    Klem Bodil

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!