tirsdag 11. oktober 2011

Marc Jacobs..

Som jenter flest, er jeg glad i parfymer.
Jeg har badehylla full av velduftende fine flasker.
Glemmer jeg å spraye meg før jeg skal ut, kan jeg føle meg helt naken resten av dagen...Det kalles vel avhengig:)
Slik ser badehyllen min ut akkurat nå.

Sist søndag fikk jeg denne i gave av moren og søsteren til chris.
den heter Oh,lola og er bare sååååå god. Den må bare prøves.
mmm, for øyeblikket min favorittduft.

Har dere prøvd denne duften?

I dag har jeg hatt med meg Sebastian til byen.
jeg hadde fri og vi har kost osS skikkelig sammen.
Denne gangen var det hans tur til å være en dag helt alene med mamma:)

7 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Jeg jobber ikke med det.. holder vel heller på med det kan man si ;) Mulig jeg får jobbe med det en dag. Jeg blir så fryktelig nyskjerrig når jeg hører om sånt, og har veldig lyst til å hjelpe og å finne ut hva/hvem det er.
    Har alltid vært alternativ, healet, sett og hørt ;)Har gått kurs hos Lisa Williams, har du hørt om henne? I ditt tilfelle blir det jo langt unna, men det hadde vært moro å prøvd likevel.. en "lang-distanse-rens" ;)

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Nydelig parfymeflaske..Har ikke prøvd den, men når jeg ser den skal jeg definitivt det:)
    Så kos for Sebastian å ha mamma alene litt,og helt sikkert for deg også..
    Takk for koselig ord fra deg,setter stor pris på det.
    Ha en fin kveld,Nina.
    Klem

    SvarSlett
  3. Har ikke prøvd den, må lukte på den neste gang jeg er ute og handler :)

    Så koselig med alenetid med et av barna, det blir nok satt stor pris på :D

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Har ikke prøvd den, men den så jo fantastisk ut. Takk for tips :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Deilig med ny parfyme i ny og ne, og slik en lekker flaske...får lyst til å teste den ut:)
    Godt med en kosedag innimellom også, gjør godt for både mor og barn:) Kos dere masse videre:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Hei Nina..
    Takk for koselig ord,setter stor pris på det..
    Kevin døde når han sov. Når et friskt spedbarn som sover plutselig eller uventet dør, uten noe forvarsel, kalles det krybbedød.. og det var konklusjonen på obduksjonen.
    Klem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!