tirsdag 26. april 2011

I dag har det vært planlegging s dag i barnehagen vår. Det betyr at jeg måtte være hjemme med småtrollene. Vi har kost oss masse ute i hagen og gått lang tur.

Nå sitter Sebastian å ser på Kaptein Sabeltann (han er helt hekta) Men da får jeg snikt til meg litt blogging uten at han merker det. Gutten er nemlig helt oppslukt i disse filmene, selv om han har sett alle sikkert 1000 ganger hver.

I morra er det tilbake på jobb igjen...men jeg er heldig å ha fri en dag i uken , så jeg har faktisk fri allerede til torsdag Så blir kun to dager med jobbing denne uken...
Dette Lexington serviset kjøpte Chris til meg . Bare i blått..looove:)


Ha en fin dag.
Klem

14 kommentarer:

  1. -Så fine bilder:)Snill mann du har,heldige du:)Gqe en fin fqg ei også i fineværet.

    SvarSlett
  2. Nydelig sett!:)Fine bilder:)Ha en fin dag,hilsen Anette:)

    SvarSlett
  3. Nydelige Lexington-serviset!

    Håper du får en fin kort-uke:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  4. De har jeg og:)
    Knallfine..
    Ha en flott uke!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Ja, Kaptein Sabeltann sluke av de fleste barn...
    Lekkert service, så gøy å få av mannen.
    Deilig m fri på torsdag igjen. Jeg har har fri frem t mid august, må nyte dagan godt før jeg begynner å jobbe
    Kos deg.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Er koselig med en slik kose dag med enns lille pjokk. På fredags er det plan dag hos min Sebastian så da skal vi ha kose dag =)
    Kaptein Sabeltann går aldri av moten, min lillebror var helt hekta og det er ganske mange år siden. Nå er det hans to små nevøer som går igjennom det samme =)

    Nydelig servise så heldig!

    Ha en hærlig kveld.

    SvarSlett
  7. God kveld Nina;))
    Så deilig med en to-dagers uke da, det kunne man fint vennet seg til ♥
    Og får et flott servicet du har fått deg, lekkert... snill mann;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Hei så koselig med kommentar fra deg for da fant jeg jo deg
    Heldig du med flott service
    Ellers er det jo vittig å liten verden er, fam du besøkte i påska er faktisk hos kusina mi
    K E er bare verdens skjønneste menneske :-)
    Ikke så ofte vi treffes nå, men alltid koselig når jeg treffer henne.
    Sees snart igjen
    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Så flott servise!
    KLem

    SvarSlett
  10. Så fine bilder du viser frem:) Så snill mann du har:) De er jo så nydelig i blått...
    Ha en flott dag:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Skjønner akkurat hva du mener med trappen.Det er fantastisk flott! Ville hatt en på hver side jeg(i en bue)hvis det hadde vært plass:)

    SvarSlett
  12. Takk for at du ville bli med på min give away :)
    Nå har jeg kost meg med fine innlegg her hos deg og legger meg til som følger.
    Elsker forresten Kristiansand og alt det byen har å by på!
    Titter snart innom deg igjen...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Kjempefin blogg og takk for hilsen på min blogg.Legger meg til som følger:)

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!