tirsdag 8. februar 2011

Den industrielle "fabrikk stilen" ......love it!!!

Det er ingen tvil om at den industrielle "fabrikk"  stilen er skikkelig på vei inn.

Syntes det er så utrolig stilig.

Ser at det kommer mer og mer varer av dette slaget i butikker og interiørblader landet over.
Husker faktisk at hjemme i garasjen hos min far, står det et gammelt militærskap.Det skal jeg jammen med ta en nærmere kikk på snart.

Men det som frister meg mest er disse stolene og krakkene Jeg er nok litt kjip og går helst for hvitt.
Men interiørverdenen beveger seg nok desverre litt vekk fra hvitt nå...
Dette bordet har jeg..nå er det stolene som står for tur..
Er det ikke fiiint?
Disse fine bildene er lånt fra http://www.vitarummet.se/

Klem Nina



7 kommentarer:

  1. Så flott et bord du har, og skjønner godt du vil ha de stolen, for det vil jeg også ha!

    Om du legger til en gadget, sett gjerne inn et bilde og skriv inn nettadressen til nib her. Du kan også lage deg en bloggroll der du legger inn nettadressene til de bloggene du vil ha på din blogg. Jeg bruker og kopiere adressen og lime den inn i gadgeten.

    Prøvde jeg og håper du skjønner hva jeg mener... prøv i vei, finner ut litt mer etter hvert!

    Velkommen inn i rosaverden i alle fall!

    SvarSlett
  2. Tina:Tusen takk:) Snilt av deg.Skal ta en kikk innom din blogg også.Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ja, de stolene er lekre! Krakken står høyt på min ønskeliste, men jeg vil ha i sølv da.
    Koselig blogg du har, vil gjerne følge deg.


    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Hei:) Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt det bordet? Koslig blogg du har:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen takk for det.
    Skulle gjerne svart på det, men det er et gammelt bord jeg har fått.
    Men bildet er hentet fra nydelige vitarummet.se
    Der har de det nok.
    Klem

    SvarSlett

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!

Tuuusen takk for kommentar,setter stor pris på dine ord!